Avatar billede mikkel_robin Nybegynder
24. juni 2002 - 18:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CS problemer

Hej!!

Jeg har installeret half-lift og herefter CS ver. 1.5, derefter har jeg opdateret half-lift til 1.1.1.0.

Når jeg så nu prøver at starte spillet og vælger en vidio-mode kan jeg for det første ikke køre OpenGL det understøtter mit grafikkort ikke, siger den?? og hvis jeg køre Direct3D lagger spillet for vildt! selv i 800x600??

Der var ingen problemer i tidligere vers.??
Mit grafikkort er et NVIDIA GeForce 2MX 64 MB

Nogen der har prøvet ligende?? og har en løsning
Avatar billede ascii Nybegynder
24. juni 2002 - 19:01 #1
Har du opdateret din driver???
Avatar billede ascii Nybegynder
24. juni 2002 - 19:02 #2
Dit grafikkort sorry
Avatar billede olddirty Nybegynder
24. juni 2002 - 19:14 #3
Jeg har precis samme grafik kort og jeg har haft det samme problem !!
du skal geninstallere windows uden at formatere hvis ikke det virker så kør en format c:\ :)~
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
24. juni 2002 - 19:26 #4
Gå ind på www.nvidia.com og går op på "download drivers og vælg hvilken windows du har og så downloader du filen og installere den og så genstarter du pc'en og så skulle det meget gerne virke !!
Avatar billede bamse2000 Nybegynder
24. juni 2002 - 19:34 #5
Har I prøvet at CS til tider låser computeren, ved enten ikke at lukke hl.exe ordentlig ned, eller simpelthen genstarter computeren selv automatisk?
Jeg har samme grafikkort, og installeret alt det der, men til tider sker det ovenstående... Er det bare min computer, som er dum?

Bamse
Avatar billede mikkel_robin Nybegynder
24. juni 2002 - 20:39 #6
Jae har prøvet at installere de nye drivere nvidia men det hjælper ikke en meter... det er bare for skummelt at det virkede i CS ver. 1.3 men ikke i 1.5... der er ikke nogen der har set et skummelt patch til at løse problemet???
Avatar billede mikkel_robin Nybegynder
24. juni 2002 - 21:17 #7
hold da kæft hvor har jeg for øvrigt skrevet som en brækket arm i spørgsmålet!!!
Avatar billede mikkel_robin Nybegynder
14. juli 2002 - 12:00 #8
Nå men der var desværre intet af ovenstående der har virket... sorry
Men efter jeg har skiftet min ene ram-klods er der ingen problemer???

-- Lukker --