Avatar billede cybles Nybegynder
24. juni 2002 - 16:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med mail nfs fil......

Jeg har de her brugere der benytter sig af Notes klienter op i mod en Domino server. En af brugerne er der sket et eller andet sygt med, jeg har så valgt at slette ham og oprette ham igen, men jeg vil gerne have at han får sin gamle nfs fil.

Jeg har så gjort det, at jeg har slettet ham, oprettet ham igen det virker fint nok, så overskriver jeg den gamle nye nfs fil med den gamle, således han får sin "gamle" mail's igen, dette kan jeg dog ikke, når brugeren åbner sit mail får han en fejl hvor der står:

dokument ændret på operativsystem plan.

Hvad gør jeg ?
Avatar billede roed Nybegynder
24. juni 2002 - 19:05 #1
Går overskrivningen fra den gamle til den nye fint nok??? Har du sørget for at give den "nye" bruger adgang til den gamle mailfil??? Hedder den nye og gamle nsf-fil det samme???
En masse spørgsmål som skal være afklaret før dette kan lykkes!!!
Avatar billede Inge Nybegynder
24. juni 2002 - 19:22 #2
En anden mulighed er at lave en ny mailxxx.nfs, åbne den gamle lokalt, kopiere alle mails over i den nye (håbe at der ikke er nogle krypterede mails, da de nok ikke kan læses) Derefter slettes den gamle mail.nsf, og brugeren kan køre videre som intet var hændt.
Avatar billede Inge Nybegynder
24. juni 2002 - 19:24 #3
nåh ja, du skal også huske at ændre i brugerens lokalitetsdokument, hvis filnavnet ikke er det samme
Avatar billede cybles Nybegynder
02. juli 2002 - 14:26 #4
uhm det lykkes bare ikke, han har fået en ny tom postkasse :-)