Avatar billede tlunde Nybegynder
22. juni 2002 - 20:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvordan ser det ud??

Ja, hvordan ser det så ud?? Det er kun home og profile siderne der virker, da siden stadig er på begynder stadiet..

Ris/ros modtages gerne...

Lnk: www.thomaslunde.dk/test.php
Avatar billede aakaer Nybegynder
22. juni 2002 - 20:18 #1
den ser sej ud men jeg synes der skulle være et logo...
Avatar billede tynsk Nybegynder
22. juni 2002 - 20:19 #2
Jeg syntes at det er kønt!
rent ud sagt :)
men det ville være cool hvis du animrede det hus så det drejede rundt meget langsomt bare min menig for eventuelt at skabe lidt liv.

http://www.cs-x.h4f.dk <----her er min :) men den har desværre heller ikke så meget liv i sig ;)
Avatar billede tlunde Nybegynder
22. juni 2002 - 20:19 #3
ja okay! Det har jeg godt nok også overvejet om der skulle være...Det kan godt være at den kommer til at se lidt for kedelig ud, uden logo...
Avatar billede tlunde Nybegynder
22. juni 2002 - 20:20 #4
tynsk >> Det er nok lidt for svært at lave, da både billedet og teksten er i samme billede, men bestemt en mulighed for at skabe lidt mere liv på siden...
Avatar billede tlunde Nybegynder
22. juni 2002 - 20:23 #5
Hvordan er det ideen med at hele siden er på engelsk, selvom det godt nok er et .dk domæne?? Syntes bare selv at ALT lyder bedre på engelsk...
Avatar billede aakaer Nybegynder
22. juni 2002 - 20:25 #6
jeg vil give dig ret i at engelsk lyder bedre men det vil dog være noget mærkeligt når det er .dk
Avatar billede tlunde Nybegynder
22. juni 2002 - 20:26 #7
måske...det er vel smag og behag...
Avatar billede tlunde Nybegynder
23. juni 2002 - 08:52 #8
.
Avatar billede tynsk Nybegynder
23. juni 2002 - 12:05 #9
ja jeg hved godt at min ide var lidt svær at lave.
-men hvis du bruger nok tid så lykkedes det på et tidspunkt :)
Jeg mener at flash er godt at lave det i. Jeg har hvertfald lavet noget lignende med et logo der dreje rundt i det, men det var mere 2d logo.
men du kan se logoet på (det er helt oppe i venste hjørne) :
http://beta8.logicon.dk  <--- jeg hved godt at siden er grim :)