Avatar billede heyyou Nybegynder
22. juni 2002 - 13:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvad er best?

jeg skal have ny harddisk, hvilken mærke skal man vælge?
Avatar billede sif4ever Nybegynder
22. juni 2002 - 13:02 #1
Hvor stor skal den være?
Avatar billede heyyou Nybegynder
22. juni 2002 - 13:03 #2
80 eller over
Avatar billede sif4ever Nybegynder
22. juni 2002 - 13:04 #3
Jeg vil anbefale denne harddisk, den har jeg selv og EDBpriser beskriver den ganske udemærket her:
http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/anmeldelse_vis.asp?anmeldID=1298
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
22. juni 2002 - 13:08 #4
Seegate, maxtor eller IBM.
Tror ikke der er den store forskel på de 3
Avatar billede the_email Nybegynder
22. juni 2002 - 13:10 #5
Jeg har altid kørt med Western Digital Caviar, og jeg har aldrig haft en fejl mht. HD, enig med Sif...
Avatar billede heyyou Nybegynder
22. juni 2002 - 13:12 #6
jeg har hørt at IBM er totalt skod. de har en høj fejl procent..
er det ikke rigtig?
Avatar billede heyyou Nybegynder
22. juni 2002 - 13:14 #7
i siger altså, jeg skal vælge Western Digital.
Avatar billede sif4ever Nybegynder
22. juni 2002 - 13:29 #8
Ja, jeg synes W.D.

Det synes flere andre altså også.

Desuden har jeg også hørt at IBM er noget skod og de let går ned, det modsatte er altså tilfældet med W.D.
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
22. juni 2002 - 16:02 #9
Seagate barracuda IV er max(!) god. Det er markedest bedste hard-disk serie, i øjeblikket. De er meget støjsvage. sæt sådan 2 sammen i en raid og du er flyvende... men 1 kan skam også sagtens(!) gøre det. Det er den HD jeg vil mene du skal købe.
Avatar billede marlboro-man Nybegynder
22. juni 2002 - 17:45 #10
Sidste test jeg så af Seagate, der var de gogt nok lydsvage men lå 20% bag de andre i hastighed på store filer.
Avatar billede donwang Nybegynder
22. juni 2002 - 21:16 #11
Køb en Maxtor 80GB Fluid! den er både hurtig,lydløs og stabil og mange, mange andre vil give mig ret!
Avatar billede ewelaast22 Nybegynder
23. juni 2002 - 01:32 #12
Jeg vil stærkt fraråde dig at købe en Seegate, jeg har to af dem, og de er begge gået i stykker! Den jeg har i nu er en IBM, og den er kanon god!