Avatar billede cazzznh Nybegynder
21. juni 2002 - 23:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål der bør lukkes

Jeg har tænkt at det ville være smart at lave en liste over spørgsmål der bør lukkes. Man laver en ref. til spørgsmålet og ved siden af skriver man brugernavnet på personen der har oprettet spørgsmålet.

Så kan folk skrive de spørgsmål de mener bør lukkes.

1. Der kan hjælpe de, som af glemsohed har glemt at lukke deres spørgsmål.

2. Eller spørgsmål hvor der er ueninghed om fordelingen af point, hvor Coadmins hjælp behøves.

Hvad synes i om ideen ?
Avatar billede ducks Nybegynder
21. juni 2002 - 23:56 #1
Kan man ikke bare anmelde og begrunde med at det skal lukkes?
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
22. juni 2002 - 02:11 #2
Hvorfor ikke bare lukke et spørgsmål der er mere end én måned gammel. Sparer alle en masse besvær med manuelt arbejde :)
Avatar billede gifle Nybegynder
22. juni 2002 - 03:00 #3
Det er også træls at svare på 2 mdr. gamle spørgsmål som folk har glemt at lukke, selvom de har fået svar
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. juni 2002 - 03:14 #4
sn0wflake >> Én måned? At lukke et spørgsmål automatisk efter under 3 måneder ville være svinsk.
Avatar billede cazzznh Nybegynder
22. juni 2002 - 16:35 #5
det var tænkt som en midlertidig løsning indtil der bliver fundet på noget andet.
Avatar billede cazzznh Nybegynder
22. juni 2002 - 17:06 #6
Avatar billede intel4004 Novice
02. juli 2002 - 14:11 #7
Spørgsmål som er enten et halvt eller helt år gammel kunne godt lukkes automatisk af eksperten.dk.

En anden mere sikker vinkel er de spørgsmål som der oprettet af nu deaktiverede brugere og aldrig er blevet lukket...

Jeg har forsøgt at starte en debat om dette her:
http://www.eksperten.dk/spm/231253

Intel4004
Avatar billede cazzznh Nybegynder
04. september 2002 - 13:02 #8
...