Avatar billede pf3r7 Nybegynder
20. juni 2002 - 12:30 Der er 1 løsning

Counter-strike crash

wassa.. jeg bruger "the all-seeing eye" hvorfra jeg logger på en server..

min konsol bliver bare ved med at "vente" jeg bliver ikke sendt ind i cs, den "auther" mig men så sker der heller ikke mere.. min frameratecounter går amok (som når man gamer) men jeg kan stadig kun se konsollen..

jeg har den nyeste version af både hl og cs.. også mine drivere er helt nye (fra idag)
Avatar billede olddirty Nybegynder
20. juni 2002 - 12:40 #1
hmmm hvad siger den når du joiner uden all seeing eye ??....
jeg bruger wshlmanager noget lign. all seeing eye... du kan få min server liste hvis du vil !! der er alle boomtown osv osv...
eller fang mig over mIRC #immortals-cs eller på icq 115181498 eller mail apk@pc.dk...
gl hf :)