Avatar billede champfan Praktikant
19. juni 2002 - 12:34 Der er 4 kommentarer

En idé til webbureau?

Er der nogle som har et (eller flere) forslag til gode webbureauer? Vi går efter fleksible og mindre bureauer (5-10 ansatte).

Vi har selv stærke resourcer til rådighed på IT-området, så der bliver tale om et tæt parløb mellem os og bureauet.

Det er vores hensigt, at webbet skal være Notes-baseret, og som følge deraf vil vi selv stå for opdateringer af siderne. Basalt er det selve designet vi har brug for hjælp til, og hvad der iøvrigt måtte melde sig.

Tak for jeres hjælp.

//champfan
19. juni 2002 - 12:38 #1
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. juni 2002 - 13:10 #2
jeg ville spørge nogle freelancere som:

www.ljweb.biz eller www.gensmann.dk

Det er 2 gutter der virkelig kan deres kram, og så er det til fornuftige penge og i valid kode!

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 15:55 #3
Du kan skrive til mig på osj@device.dk, med en beskrivelse af hvad I havde tænkt jer, så skal jeg nok kigge nærmere på sagen.
Du kan også se lidt mere om mig og firmaet, samt hvad vi laver på www.device.dk
Avatar billede tim_rose Nybegynder
26. juni 2002 - 14:16 #4
Jeg har selv gået med tanken om at åbne en virksomhed, problemet er bare at der findes tonsvis af webfirmaer.?
Derfor vil jeg råde dig til at  finde en unik markedsværdi du mener kan udkonkkurre alle de andre firmaer, og lav en ordentlig markedsundersøgelse, sekment analyse og kommunikationsanalyse.

bare et råd

Tim