Avatar billede light Praktikant
19. juni 2002 - 11:31 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Online system !!

Hvem synes det ville være en god ide hvis der blev lavet et online system på eksperten.dk ??

Så man kunne se om en bestemt bruger var online !!
Sådan at navnet var rødt hvis brugeren var offline og grønt hvis han var online !!

Ingen pts !
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juni 2002 - 11:32 #1
jeg kan ikke umiddelbart se det smarte i det, må jeg indrømme. -hvad ville det hjælpe at folk kunne se om f.eks. jeg var online ?
Avatar billede light Praktikant
19. juni 2002 - 11:34 #2
hvis de ville spørge dig om noget !!
det har jeg da være ude for tit !!
Avatar billede Chewie Novice
19. juni 2002 - 11:36 #3
jelsin101>> hehe .... Så ved vi du ikke er ude at drikke dig stiv i rusisk slave vodka ... men foretager dig noget fornuftigt :o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 11:37 #4
Jeg har det nu også bedst med at folk ikke kan se jeg er online...

De folk jeg er interesseret i at blive "forstyrret af", har mig på msn eller icq lister... Det er vist rigeligt :)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. juni 2002 - 11:38 #6
"hvis de ville spørge dig om noget !!"

Så vil det da være en bedre ide at indføre mulighed for at to brugere kan sende internet beskeder til hinanden - så behøver den man vil sende en besked til ikke nødvendigvis at være online. Men også min ide har ulemper, for det fjernet noget af konceptet på Eksperten med at der så vil være mulighed for at få hjælp som således ikke bliver fuldt tilgængelig for alle brugere fordi hjælpen netop er blevet fortalt gennem en privat besked.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juni 2002 - 11:39 #7
chewie>> det er ingen garanti.... ;)

lys>> hvis folk vil i kontakt med mig, står min mailadresse på mit minisite.... jeg tror meget hurtigt at jeg ville blive "lettere irriteret" hvis folk der kunne se jeg var online, kontaktede mig hele tiden for at gøre opmærksom på deres spørgsmål. (exp.dk har jeg som regel liggende i et vindue der er minimeret, - så jeg ville sikkert heller ikke bemærke det.)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. juni 2002 - 11:40 #8
Ups der skulle ikke stå "internet" men "interne" i anden linje af min kommentar :)
Avatar billede light Praktikant
19. juni 2002 - 16:48 #9
kay så ! der er vist andre der har samme ide !!

:D