Avatar billede woods Nybegynder
19. juni 2002 - 07:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HTML emails sendt fra Outlook er ulæselig online

Hej eksperter,
Når jeg sender emails i HTML format fra Outlook 2000 til en modtager som bruger OFIR som webmail, kan vedkomne ikke læse den - der er blot en masse HTML koder at se.

Hvis jeg sender emails af samme type fra Outlook Express, har vedkomne ingen problemer med at læse dem via OFIR webmail.

Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt?

c:>Mikkel
Avatar billede moebius Nybegynder
19. juni 2002 - 08:02 #1
Du skal i Outlook vælge at skrive i HTML format. Ellers er det bare ren tekst.
Avatar billede woods Nybegynder
19. juni 2002 - 08:16 #2
>>moebius
Jeg skriver jo emails i HTML format i Outlook!

c:>Mikkel
Avatar billede moebius Nybegynder
19. juni 2002 - 08:25 #3
Ja, men du skal fortælle Outlook at det er HTML format.
Der er en menu et sted hvor du kan vælge HTML format.
Kan ikke lige huske hvilken menu det er, men den er der et sted.
Avatar billede woods Nybegynder
19. juni 2002 - 08:28 #4
>>Moebius:
Jeg har sat Outlook til at bruge HTML format. Og det virker fint på langt de fleste som modtager emailen. Problemet er nogle bruger som bruger webmail ikke kan læse dem.

c:>Mikkel
Avatar billede moebius Nybegynder
19. juni 2002 - 08:30 #5
Okay...

Så er det nok Ofir der har et problem!
Avatar billede woods Nybegynder
19. juni 2002 - 14:47 #6
Hvis det er Ofir der har et problem, hvorfor er der ingen problemer når Outlook Express bruges til at sende email af HTML format?

c:>Mikkel
Avatar billede hbc Nybegynder
26. juni 2002 - 12:47 #7
Det er ofir der ikke kan modtage mails med feks baggrunde og billeder. Disse vil være vedhæftet som fil når personen med Ofir modtager dem. Sådan er det bare DESVÆRRE
Avatar billede hbc Nybegynder
26. juni 2002 - 12:48 #8
Og hvis du laver en mail i HTML og sender til Ofir vil den altid fremkomme som en masse html koder lige meget hvad du gør. Så det er altså ikke dig der gør noget forkert .