Respons når anmeldelsessag afsluttes...
Jeg foreslå, at der bliver sendt en mail ud til involverede parter når en anmeldelse er blevet behandlet af en (co)admin...I mit tilfælde har jeg undret mig over, hvordan en bestemt sag (jeg anmeldte) forløb.
Anmeldelsen skete 06/05-2002 og blev lukket 14/05-2002 med den begrundelse "Ikke nok dokumentation"...
De tre ting, jeg er utilfreds over er
1) Jeg er ikke blevet gjort opmærksom på at sagen er blevet lukket - Ejheller er jeg blevet gjort opmærksom på at jeg skulle henvende mig ved http://www.eksperten.dk/coadmin/u_admin.phtml for at tjekke, om anmeldelsen nu er lukket eller ej...
2) Sagen er lukket pga. "ikke nok dokumentation"... Hvis min "anmeldelsesbeskrivelse" ikke har været fyldestgørende nok ville det have været dejligt, om jeg så var blevet gjort opmærksom på det faktum, så jeg kunne begrunde/dokumentere min anmeldelse
3) Jeg har ingen anelse om, hvem der har processeret sagen - hvilket ikke giver mig andre muligheder at sende en "anke" hen end info@eksperten.dk. Det ville have været dejligt, om man vidste, hvem der behandlede sagen, så admin ikke behøvede at få denne mail ind (han er sikkert hård beskæftiget i forvejen).
Dette giver også et billede af, hvordan de forskellige (co)admins virker.
Hvad synes i andre ???
/Søren Munk Skrøder
exp://bearhugx
ref: http://www.eksperten.dk/spm/198223