Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. juni 2002 - 04:53 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Respons når anmeldelsessag afsluttes...

Jeg foreslå, at der bliver sendt en mail ud til involverede parter når en anmeldelse er blevet behandlet af en (co)admin...

I mit tilfælde har jeg undret mig over, hvordan en bestemt sag (jeg anmeldte) forløb.
Anmeldelsen skete 06/05-2002 og blev lukket 14/05-2002 med den begrundelse "Ikke nok dokumentation"...

De tre ting, jeg er utilfreds over er

1) Jeg er ikke blevet gjort opmærksom på at sagen er blevet lukket - Ejheller er jeg blevet gjort opmærksom på at jeg skulle henvende mig ved http://www.eksperten.dk/coadmin/u_admin.phtml for at tjekke, om anmeldelsen nu er lukket eller ej...

2) Sagen er lukket pga. "ikke nok dokumentation"... Hvis min "anmeldelsesbeskrivelse" ikke har været fyldestgørende nok ville det have været dejligt, om jeg så var blevet gjort opmærksom på det faktum, så jeg kunne begrunde/dokumentere min anmeldelse

3) Jeg har ingen anelse om, hvem der har processeret sagen - hvilket ikke giver mig andre muligheder at sende en "anke" hen end info@eksperten.dk. Det ville have været dejligt, om man vidste, hvem der behandlede sagen, så admin ikke behøvede at få denne mail ind (han er sikkert hård beskæftiget i forvejen).
Dette giver også et billede af, hvordan de forskellige (co)admins virker.

Hvad synes i andre ???

/Søren Munk Skrøder
exp://bearhugx

ref: http://www.eksperten.dk/spm/198223
Avatar billede a-tot Nybegynder
19. juni 2002 - 07:38 #1
Det lyder da ganske rimeligt, den anklagede og klageren bør da have mulighed for, at klage over en afgørelse.

Så jeg støtter klart dit forslaget.
a-tot
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 07:56 #2
Du har såmen ganske ret.

Jeg håber denne facilitet ligger i det nye coadmin modul, der bliver lanceret i forbindelse med Eksperten Pro.

Vi, coadmins, savner i det hele taget muligheden for at kunne kontakte brugere uden om Eksperten. Idag har vi ikke adgang til brugernes e-mails. Det er i hvert fald én af de ting der KOMMER i den nye version. Herefter skal vi nok blive bedre til at informere.

NanoQ/coadmin
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. juni 2002 - 08:04 #3
Findes der en featurelist for ePro ? -- og er der sat en pris pr. md/år ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 08:57 #4
Der findes endnu ingen featureliste. Jeg er selv lidt spændt på at se den. Nu skulle det jo være lige oppe over.

Prisen bliver kr. 25,- pr mdr. - rabat for halvårsabonnement og yderligere rabat for helårs.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
19. juni 2002 - 08:58 #5
Hvornår kan vi betale de 25 kr eller hvad det b liver, Jeg vil gerne hurtigt på Pro.
MC
Avatar billede resten Nybegynder
19. juni 2002 - 08:59 #6
Rolig MC *G* det kommer her i løbet af en uge :-)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
19. juni 2002 - 09:00 #7
Rolig ?? det er en evne jeg ikke besidder *G*

MC
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 09:02 #8
Mon ikke der kommer et E-nyt op, der besvarer alle spørgsmål inden for de næste par dage... :)
Avatar billede resten Nybegynder
19. juni 2002 - 09:21 #9
Det vil jeg også tro nanoQ :-)
Avatar billede snowball Novice
19. juni 2002 - 09:57 #10
Ikke for at rakke ned på Jacob (admin), men med det informationsniveau han har lagt for dagen de sidste mange måneder, så kommer den E-Nyt da vist ikke lige med det samme ;o)

Men som jer andre, så glæder jeg mig da også til E Pro kommer :)

Snowball
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. juni 2002 - 12:19 #11
Vi anmelder eksperten til datatilsynet hvis admin videregiver vores e-mail adresser jf. persondataloven til co_admins. Denne behandling af personoplysninger ligger uden for behandlingsområdet og den oprindelige formålsbestemthed :D
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. juni 2002 - 12:29 #12
synes at der er mange anmeldelder der er ufuldkomne, hvis de dokumenteres bedre ved anmeldelsen giver det coadmins bedre grundlag for en ordentlig vurdering.

startfirma.dk> jeg mener ikke at vi får direkte adgang til brugernes emailadresser, men at det bliver noget i stil med at der henvendes "blindt" dvs uden at adressen oplyses, men mailen bliver sendt til brugeren ud fra et databaseudtræk hvor den ikke listes
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. juni 2002 - 12:56 #13
Jeg har lige udformet nogle sætninger nogle, som måske kaster noget lys over emnet...

punkt 1 menes som "...hvornår sker der noget i sagen..."

punkt 2 menes som "...hvis admin er uklar omkring enten anmeldelsen eller de holdninger, som der bliver slynget rundt med i diverse spørgsmål-indlæg, så burde jeg da være behjælpelig med at admin træffer en velargumenteret beslutning..."

punkt 3 var ment som "...hvem skal jeg henvende mig til, hvis jeg ønsker en uddybning af en bestemmelse..."

/Søren
Avatar billede bearhugx Nybegynder
01. juli 2002 - 23:10 #14
Hmmm.. Jeg har lige brug for et hint her...

Jeg overvejer at lukke spm.. Kan jeg være sikker på at admin har foretaget en vurdering af mit foreslag...

Skal jeg lukke det nu, eller skal jeg vente længere ???

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede resten Nybegynder
01. juli 2002 - 23:37 #15
Vi har taget det op til overvejning så det indlæg er blevet set :-)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. juli 2002 - 00:18 #16
Ok .. Så lukker jeg :-=)

Nanoq... Du har igen gjort dig fortjent til den absolute ære af at motage 0 points af mig ...
    Thumbs Up!!!

/Søren