Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. juni 2002 - 03:12 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Forbyd flash-banner-reklame på exp

Jeg kunne forestille mig, at jeg ikke er den eneste som forhindres i at bruge ekspert-menuen [Konto, Opret, Kategori, Oversigt, Log Ud, Info] på grund af der køre en flash-reklame (for f.eks. Sony NetMD) nedenunder, som konsekvent lægges _ovenpå_ de forskellige drop-down-menuer...

Det ville være dejligt hvis man som bruger også kunne bruge den menu, uden at være begrænset af, hvilken type medie, banneret bragtes i....

Jeg går udfra, at det er pga. at det Flash, at menuen bliver lagt 'under', da SharksForum-giffen ikke tilføjer sådanne gener...

/Søren Munk Skrøder
exp://bearhugx
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 03:18 #1
ved ikke om du har lagt mærke til det, men dette har været oppe et par gange før, prøv at søge under Flash banner!

Mr bob
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. juni 2002 - 03:22 #2
Ohh... sorry :-) - Min fejl --- Jeg glemte at søge på, om det var oprette først ---- Jeg var bare en del småirriteret over den skide flash-ting :-!

A crime of passion !

/Søren Munk Skrøder
PS : Tak for hurtigt reply - taget tidspunktet i betragtning :-)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 03:35 #3
jeg kan alligevel ikke sove, og kæresten vil ikke hygge (hvornår gider hun det?)

jeg vil ikke sige at det irriterer da jeg kører i en pænt høj opløsning, og der er det kun lige i bunden af menuen den irriterer så jeg ligger næsten ikke mærke til det, men kan godt forstå dem der ligger i 800*600, de må virkelig lide under disse kummerlige forhold! :-)

Mr bob
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. juni 2002 - 03:39 #4
Jeg kører i 1024x768 opløsning... Der sker det at man kun lige kan se toppen og bunden af de drop-down-menuer... midten (ca 80%) bliver dækket af flash-reklamen...

Jeg har prøvet at søge efter de førnævne tidligere indlæg, men kan ikke finde dem  -- Har du evt. en ref ?

/Søren
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. juni 2002 - 03:43 #5
Ok .. lidt overdrevet... Jeg har lige teste det - og de menu-punkter jeg kan bruge _uden_ problemer er "Job/Opgaver" og nedefter... men f.eks. nuværende kategori kan jeg ikke tilgå fra menuen.... Og de øverste f.eks. "Databaser"(som principielt godt kan vælges) får derimod  undermenuen dækket..
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. juni 2002 - 10:18 #7
man kan ikke bare forbyde flash-reklamerne, der skal penge til at køre Eksperten og de penge kommer bl.a. fra reklamerne.

Jeg skal ærligt indrømme at jeg mangler menu punkterne i den blå bjælke, men Admin arbejder på en ny Eksperten og den skulle snart være klar, så slipper man måske for disse irriterende ting.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 12:46 #8
den nye eksperten skule angiveligt komme i denne uge!!!
Avatar billede bearhugx Nybegynder
19. juni 2002 - 21:39 #9
Ok... Måske mener jeg det hellerikke så hårdt som ordet "forbyde" - men så omformulere det til "...at banneret skal være af sådanne kvalitet og medie, så den ikke influerer i den øvrige brug af eksperten..."

Men jeg glæder mig til den "nye eksperten"....

Åbenbart snakker alle om at alle problemer vil blive løst - alle forhåbninger indfriet - med "den nye eksperten" .... Jeg håber ikke at der vil være mange skuffelser...

Hvor ved alle folk (undtagen mig, selvfølgelig) fra, at der er en ny version under opsejlning... Er der et nyhedsbrev, som jeg ikke har modtaget eller...?

/Søren Munk Skrøder
exp://bearhugx
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. juni 2002 - 21:46 #10
ja, jeg klagede min nød til Admin og fik det svar at den nye Eksperten snart ville være på nettet.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
20. juni 2002 - 16:02 #11
http://www.exp.dk/pro.phtml

det er lanceret!!!
Avatar billede bearhugx Nybegynder
20. juni 2002 - 18:31 #12
Har lige købt et 1-års abbo :-)

/Søren Munk Skrøder
exp://bearhugx
Avatar billede mr-bob Nybegynder
20. juni 2002 - 22:14 #13
ville også gerne, men pengene er der ikke lige nu, skal både på roskilde og midtfyn festival!!! :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. juni 2002 - 22:27 #14
mr-bob> du behøver ikke at betale for et år ad gangen, du kan betale pr. mnd. -kvartal eller halvårligt!
Avatar billede bearhugx Nybegynder
28. juni 2002 - 02:47 #15
Hmmm ... Jeg ved ikke om ExpStandard har fået fixet problemet endnu... Men som pro-bruger vil jeg ikke længere være påvirket af dette...

Lukker spørgsmålet...

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juni 2002 - 02:51 #16
Jeg sidder netop og arbejder på en løsnig for at løse problemet for IE brugere ihvertilfald - Det kan ikke løses i Netscape og Opera på anden måde en at fjerne menuen helt. Surt men sandt.

/Nikolaj
Avatar billede bearhugx Nybegynder
28. juni 2002 - 02:56 #17
Hmmm, bare af interesse - er der tale om at lægge reklamen i på et layer, og så justere z-indexet ???

/Søren
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. juli 2002 - 17:39 #18
Nuvel - lukker spørgsmål ... Ikke nok aktivitet ... Og så er problemerne ikke på Pro ... Sender aben videre til en på en standard-billet :-)

/Søren
Avatar billede bearhugx Nybegynder
02. juli 2002 - 17:39 #19
Ups.. Svar