Avatar billede zyxep Nybegynder
17. juni 2002 - 11:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

coolmenus4 hjælp

hey....

jeg har dl coolmenus4 og jeg har fået lavet den om så den passer til min side men hvordan kan jeg rykke rundt på den altså den er midt på siden den skal være oppe hvordan gør jeg det ? alle de spm jeg har lavet har de sagt at jeg skal prøve mig frem jeg har prøvet alt hvad skal jeg gøre ? HELP
Avatar billede flax Nybegynder
17. juni 2002 - 11:44 #1
hvad er din side?
Avatar billede zyxep Nybegynder
17. juni 2002 - 11:45 #2
Avatar billede eflow Nybegynder
17. juni 2002 - 16:41 #3
pas på all den tunge grafik sider med katastrofanet, glad for jeg ikke sider med 56 k .... det er alt for tungt det grafik ... og kom med lidt kode ... er det javascript eller asp den er gal med ?
Avatar billede zyxep Nybegynder
17. juni 2002 - 16:44 #4
det er 3 js filer og 1 af dem loader menu'en på siden
Avatar billede zyxep Nybegynder
21. juni 2002 - 18:14 #5
lukket pga ingen kunne hjælpe for 4 gang :(
Avatar billede eflow Nybegynder
21. juni 2002 - 18:56 #6
måske fordi du ligger det i kategorien kildekodehjælp som er beregnet til eksperten når de vil have hjælp, lig den istedet i javascript kategorien når du nu ved det er javascript filer ...
Avatar billede zyxep Nybegynder
21. juni 2002 - 19:05 #7
har lagt der ind men over hovdet ingen svar
Avatar billede eflow Nybegynder
21. juni 2002 - 19:53 #8
så er det fordi ingen kan/gider svare....face it ..