Avatar billede jakobang Nybegynder
16. juni 2002 - 13:51 Der er 3 kommentarer

Pass-word system.............

Jeg har en hjemmeside, hvor man på forsiden skal kunne logge sig ind til en lukket del på hjemmesiden. Alt skal være sikkert, så man fx ikke bare kan skrive adressen, også komme hen til den lukkede del.
Jeg er ikke specielt god til dette, og skal derfor have det forklaret meget klart.
Jeg vil gerne have hvis DU vil lave alt forarbejdet, så jeg bare skal indsætte det på min side..........
Avatar billede initializing Nybegynder
16. juni 2002 - 13:56 #1
www.netcoders.dk

www.hotscripts.com

Der er massere af scripts til det du søger...

-Martin
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2002 - 16:41 #2
hvis du er interreseret i at en skal lave det for dig.... skal der nok lidt mere end point til....

hvis det skal laves i asp.. kan du kontakte mig på questis@questis.dk med en mere specifik beskrivelse.... og jeg kan give dig et tilbud på det.

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:26 #3
lukketid ?