Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
15. juni 2002 - 20:39 Der er 6 kommentarer

Pris vurdering af Chat ?

Vi er to der har designet en chat og er blevet spurgt om vi vil sælge koden til chatten, incl. redesign af farver og banner så det matcher til siden hvor den skal være.

Hvad syntes i vi skal tage for den ?

Link til chatten er her på forsiden af www.webtrance.dk
Avatar billede askhoej Praktikant
15. juni 2002 - 21:12 #1
Et par tusinde for selve chatten, den er vel ikke så meget anderledes en mange af de andre chatte man kan downloade gratis.
Så skal i selvefølgelig tage lidt ekstra for redesign og implementering af den.

/askhoej
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
15. juni 2002 - 21:48 #2
Jeg glemte lige at sige at chatten er lovlig for mindre årige da den har en logtext ;)

Når man logger på chatten som Admin kan man smide chattere af.
Avatar billede webtrance.dk Nybegynder
16. juni 2002 - 08:07 #3
Der er lægger sikkert nogle chats man kan downloade, men den der køber chatten ved jo nok intet om webdesign ;) Og så er der jo også kvalliteten til forskel.

Nogle håndværkere køber en lejlighed for at sætte den istand ;) Mens andre ikke håndværkere køber den når den er sat istand ;)
Avatar billede kwdemant Nybegynder
19. juni 2002 - 19:04 #4
Jeg synes det er en sej chat. Den kan du sagtens på 3000 for.
Avatar billede askhoej Praktikant
25. august 2002 - 22:08 #5
Fik du svar på spg? - hvis du gjorde så luk det venligst

/Askhoej
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
23. juni 2003 - 12:08 #6
Ja 3000 er en fornuftig pris.
Fed side også. Blev fanget med det samme