Avatar billede francke Nybegynder
14. juni 2002 - 07:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeres mening!!

Hvad siger I til dette kamera til 1000kr??
Der synes da ikke rigtig at være en søger på det, eller er det mig der er gal på den?
http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12931
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2002 - 07:41 #1
Det er meget godt men ikke særlig flot :)
Avatar billede scb Praktikant
14. juni 2002 - 07:55 #2
Det lyder underligt med et 3,3 MB pixel kamera til 1000 Kr, hvor har du fundet prisen ?
Der er ikke en LCD søger, men den normale billige søger som også er på alm. engangskameraer.
-SCB
Avatar billede francke Nybegynder
14. juni 2002 - 08:03 #3
Det er et tilbud sendt fra www.forbrugerliv.dk
Jeg kan nu også bedst lide de gamle søsere!!
Avatar billede francke Nybegynder
14. juni 2002 - 08:04 #4
søsere=søgere!!  :)
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
14. juni 2002 - 12:34 #5
... meget fair pris syntes jeg... størrelsen taget i betragting.. men jeg tror ikkr det er særligt godt... kun hvis man skal udspionere nogen :)

/Musse
Avatar billede hallum Nybegynder
14. juni 2002 - 13:52 #6
Jeg mener at kunne huske at der er forskel på opløsninger i pixels. Og at der reelt ikke er 3,3 mio pixels opløsning. Kvaliteten svarer til et digitalkamera for ca. 3-4 år siden.
Groft regnestykke:
Under fakta står der 1248*960=1198080 eller ca. 1,1 mio pixels
et camera med 2048*1536 = 3145728 ca. 3,1 mio pixels
Prøv evt. at købe pc-planet for nr. 12 hvor der er en god artikel om valg af digitalcamera ;-)
Når du skal vælge camera, så husk at undersøge om der følger ac-adapter med til batterier, kabler, og batteriforbrug.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
14. juni 2002 - 13:54 #7
det er i hvert tilfælde bedre end deres gamle spycam (det har jeg)
Avatar billede francke Nybegynder
14. juni 2002 - 16:42 #8
hallum> Det er nu ikke fordi jeg er ude efter at købe et kamera, men da jeg modtog tilbuddet, ville jeg da lige høre jeres mening!