Avatar billede keysersoze Guru
05. august 2000 - 23:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

fjern spørgsmål

ehrm... en ting der irriterer med ret så meget er de mange uafsluttede spørgsmål - ca 4000 af de nuværende bliver formentlig aldrig afsluttet!

kan man ikke lave det, så et spørgsmål skal være aflsluttet inden for fx 3 måneder - hvis ikke, skal de så enten fjernes og pointene forsvinder... eller også skal man fra admins side gå ind og afgøre, om der er givet tilfredsstillende svar og SÅ afslutte spørgsmålet...

bare et eller andet - hvad mener andre???
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
05. august 2000 - 23:41 #1
Det ville være en meget god ide!!
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
05. august 2000 - 23:55 #2
den er jeg med på, lytter med hvis admin skulle droppe en kommentar
Avatar billede snowball Novice
06. august 2000 - 00:36 #3
Det er blevet foreslået mange gange før, og så vidt jeg husker så er de ved at kigge på det ;)

Snowball
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. august 2000 - 01:03 #4
Lige nu, ser det ud til at sovende spørgsmål giver anledning til en email til
spørgeren om at gøre noget ved det.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
06. august 2000 - 02:31 #5
lol så er det derfor folk er begyndt at accceptere mine svar til spørgsmål for mange måneder siden
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. august 2000 - 09:22 #6
Som nævnt før, er det noget vi vil kigge mere aktivt på, når de sidste fejl er rettet. Lige nu sender vi en mail til \"spørger\", hvis vi falder over nogle gamle. Dermed ikke sagt at I behøver sende mails med samtlige gamle spm., vi ved godt de er der ! Det ER et problem, helt enig, men vi har det også højt på listen. Tak for indlægget ;)
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2000 - 09:28 #7
Har et spørgsmål ikke været aktiv i en måned så hedder det Autoluk f.eks. Ved ingen svar sættes point ind på spørgeres pointkonto igen. Ved svar fordeles point til  alle svarene. Man har tros alt brugt tid på et svar, og når spørgeren nu glemmer at gøre det færdig.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. august 2000 - 09:39 #8
Jeg er ikke uenig, og takker for forslaget, men håber at du kan forstå, at vi ikke tager endelig silling til det, før vi har set på ALLE muligheder. God søndag.
Avatar billede keysersoze Guru
19. september 2000 - 16:39 #9
og selvfølgelig får JEG - opretteren af dette spørgsmål - en mail med besked om at lukke dette spørgsmål....

jeg undskylder selvfølgelig, men det er ganske enkelt fordi jeg ikke har haft adgang til Internet i en måned... ;o)
Avatar billede haldesign Nybegynder
19. september 2000 - 16:46 #10
haha...

- Anders