Avatar billede aspii Nybegynder
13. juni 2002 - 11:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flere mail adresser på samme brugerprofil.

Jeg har lige et foreslag jeg ønsker andres kommentarer på.

Jeg bruger Eksperten dagligt .. både hjemme og på arbejde.
Men da jeg ikke kan tjekke min private mail på kontoret og omvendt er det lidt svært at følge sp. uden at have mere en én brugerprofil - som jo er ulovligt på Eksperten.

Mit foreslag bygger derfor på muligheden for at registere mere end én mail adresse på sin brugerprofil, og derefter have muligheden for at sortere på de grupper man abonnerer på, og evt. de sp. man opretter.

Derved vil man - når man er hjemme - kunne følge én type indlæg, og - når man er ude - en anden type indlæg.

Det kunne evt. være at jeg ville abonnere på Win NT på arbejdet, og på Win 2000 hjemme.
Så ville man være fri for at spamme begge mailboxe.

Bare et foreslag, jeg håber mange vil kommentere. :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juni 2002 - 11:53 #1
Jeg vil på det kraftigeste bakke op om forslaget...
Avatar billede resten Nybegynder
13. juni 2002 - 11:55 #2
Jeg syntes det er en super perfekt ide,men bare ikke den ene bruger acebter den andens svar *GG*
Nej god ide Ricky
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2002 - 11:55 #3
Lyder som en meget go' idé!
Avatar billede aspii Nybegynder
13. juni 2002 - 11:57 #4
hehe .. resten > det skal jo laves således at man er den samme brugerprofil uanset om man kører på den ene mail adr. eller den anden.

Så jf. det du siger ville det jo bare svare til at få de point igen man selv udeler - aka. intet vundet. :)
Avatar billede nicidem Nybegynder
13. juni 2002 - 12:04 #5
skulle der så sendes besked om nye indlæg til begge e-mail adresser?

for jeg modtager nok 200 mails hverdag herfra...
og det ville ikke være til at finde ud af alle de mails!
Avatar billede aspii Nybegynder
13. juni 2002 - 12:08 #6
hmm.. jeg har ikke lige overvejet hvordan man specificere til hvilken adresse man ønsker besked om nye indlæg ..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. juni 2002 - 16:50 #7
Jeg har netop talt med Jacob/Admin.

Med tiden vil denne feature blive implemetneret i Eksperten Pro.

aspii, skriv mig lige en mail, eller fang mig på msn eller icq.

NanoQ
Avatar billede aspii Nybegynder
04. juli 2002 - 11:19 #8
.. lukker lige. :)