Avatar billede fcb Nybegynder
12. juni 2002 - 12:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mine RAM

Jeg har lige købt nye RAM. En 256 DDR pc 2100 blok.
Min computer går nogle gange kold når jeg er ved at gemme et spil, og jeg kan heller ikke længere kopiere ting fra mit cd-rom drev. Alt dette er sket efter jeg satte de nye RAM i, så er der en fejl på blokken???????
Avatar billede sthen Nybegynder
12. juni 2002 - 12:59 #1
Hvis du er 100% sikker på, at:

1) Klodsen er sat ordentlig fast
2) At klodsen er samme type som øvrige RAM i maskinen
3) Du er sikker på at du kan anvende DDR (og ikke SD)

Så må det vel være klodsen der er fejl på.
Avatar billede fcb Nybegynder
12. juni 2002 - 13:00 #2
Ja........jeg kan anvende både SD og DDR og har kun DDR i, og den er også sat godt fast...
Avatar billede fcb Nybegynder
12. juni 2002 - 13:01 #3
ok...hvordan kan man teste det?? skal man have en forhandler til det?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. juni 2002 - 13:02 #4
du er sikker på at du ikker har kommet til at sætte DDR i SD slot'et? lyder som om du har et ECS bundkort!?!