Avatar billede tim_rose Nybegynder
12. juni 2002 - 12:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

nethandel

Hej med jer jeg har et spørgsmål, jeg vil gerne lave noget internethandel med mulighed for visa / dankort betaling. Jeg har siddet og arbejdet med både Dreamweauver og mange andre programmer, men kan man lave internethandel igennem Dremweauver.

Tim Rose
Avatar billede dennism Nybegynder
12. juni 2002 - 12:11 #1
For at lave en internethandel skal du programmere i et dynamisk programmeringssprog... Dvs. at du ik kan lave en internetbutik i simpel HTML!
Avatar billede 040471 Nybegynder
12. juni 2002 - 12:57 #2
Du kan sagtens lave den fornødne kode i DW. Men for at kunne modtage Dankort o.l. på din hjemmeside kræver det at den server hjemmesiden ligger på understøtter dette, hvilket du skal tale med din serverleverandør om, og derfra får du så den kode der skal ligges på dine betalingsside. hvis du har din egen server, skal du købe en licens hos PBS, for at kunne modtage betalingskort (DET ER DYRT) det kan du læse mere om på www.betaling.dk

Jeg bruger www.danmarks.nu som serverleverandør, og her koster den ikke ret meget at få tilføjet ydelsen.

Så kontakt din serverleverandør, for yderligere oplysninger.

040471
Avatar billede tim_rose Nybegynder
17. juni 2002 - 12:01 #3
tak for din hjælp det  var lige det jeg ville vide...

Tim