Avatar billede convinius Nybegynder
11. juni 2002 - 23:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SuperOffice

Hej,

Jeg har fået købt en gammel version af superoffice, og vil til at bruge det!

Ved nogen af jer nok til at de måske kunne fortælle mig at hvis jeg laver en indmeldningsblanket på internettet, at den selv kan tilføje sig i Superoffice.

Eller om min kollega kan bruge det (5 bruger) over internettet! Kan man ikke få den webbaseret! Det skal lige siges det ikke er den nyeste version. det er 4.5. Hvilket er fint nok!

Har nogen Superoffice, for så har jeg nogen små spørgsmål?  :-)

På forhånd tak!
Convinius

Avatar billede convinius Nybegynder
18. oktober 2002 - 12:16 #1
intet svar
Avatar billede kholst Nybegynder
30. december 2002 - 14:43 #2
Hej Convinius

Kom du videre med SuperOffice?
Avatar billede hede98 Nybegynder
11. december 2003 - 14:23 #3
Hej
Jeg bruger selv SuperOffice til daglig. så jeg kan nok hjælpe dig.
post@h-hedegaard.dk