Avatar billede cazzznh Nybegynder
11. juni 2002 - 20:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål ikon

Hej

Jeg har et forslag med hensyn til de små flag der vises ved hvert spm.

1. Der er et gult flag

2. Et "blåt" flag

3. Et Grønt flag

Mit forslag er at lave et 4. flag som symbolisere at der er kommet nye indlæg i det pågældende spm. siden man sidst har været derinde.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 20:52 #1
det er nok det mest fornuftige forslag jeg har set herinde! :0)
Men det kræver vist noget seriøs kodning?!
Avatar billede nicidem Nybegynder
11. juni 2002 - 20:52 #2
husk der også er det hvide for "slettet" ;)
Avatar billede eagleeye Praktikant
12. juni 2002 - 10:42 #3
Jeg har være på nogle forum hvor den skrev hvor mange nye kommentar der var i hver indlæg/tråd/spørgsmål.
Det er da meget fint, men jeg syntes ikke den høre hjemme her på eksperten. Til gengæld kræver det så meget af serveren at det tager 1 min at loade et forum... så det gider jeg ikke spilde min tid på.

Jeg har heller ikke det store behov for det her på eksperten, og det skal helt klart være sådan at man kan slå den feature fra... Men det kan være det er en af mulighederne i E-Pro?
Avatar billede cazzznh Nybegynder
12. juni 2002 - 15:23 #4
metal_hansen >> Tak, jeg kender ikke så meget til kodning, så det skal jeg ikke kunne sige.

eagleeye>> PCplanet.dk Her er det markeret om der er nye indlæg siden sidste besøg

nicidem>> Vi har da aldrig set det hvide flag ;)
Avatar billede cazzznh Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:47 #5
/lukket