Avatar billede codpiece Nybegynder
04. august 2000 - 00:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indstillinger - gemmes de lokalt eller centralt?

Jeg bruger eksperten fra tre-fire forskellige maskiner og jeg er lidt i tvivl om, hvilke dele af opsætningen bliver gemt lokalt (cookies) og hvilke bliver gemt centralt (i ekspertens database).

Brugernavn og passwords gemmes selvfølgelig i cookien, men så er der de andre?

Det er især \'Hvor mange linier skal der være i hver spørgsmålsliste\', der bliver sat tilbage til 10, hver gang jeg skifter maskine. Jeg foretrækker 30, så det skal jeg liiige ind og sætte hver gang. De andre oplysninger (email adresse og emnelinjen for email) ser ikke ud til at have det problem.

Hvis den gemmes i cookie idag, var det så ikke en ide at flytte den ned i brugerdatabasen?

// Codpiece
Avatar billede admin Novice
04. august 2000 - 09:57 #1
Det gemmes allerede i basen.
Avatar billede codpiece Nybegynder
04. august 2000 - 12:17 #2
Har du så nogen ide om hvorfor den bliver stillet tilbage til 10, hver gang jeg skifter maskine?

// Codpiece
Avatar billede codpiece Nybegynder
05. august 2000 - 20:23 #3
Det skal lige nævnes, at alle de andre værdier bliver gemt korrekt. Det er kun \'linjer per side\' der bliver stillet tilbage til 10.

// Codpiece
Avatar billede admin Novice
07. august 2000 - 13:43 #4
En fejl er rettet. Hjalp det?
Avatar billede codpiece Nybegynder
07. august 2000 - 15:37 #5
Det ser fornuftigt ud - jeg dobbeltchecker lige når jeg kommer hjem

// Codpiece
Avatar billede codpiece Nybegynder
08. august 2000 - 02:18 #6
Perfekt - tak for hjælpen

// Codpiece