Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
10. juni 2002 - 09:04 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

EKSAMENSTID: HASTER - fysiknotater 10. kl.

Hejsa! Jeg står og skal bruge nogle gode fysiknotater til 10. klasses mundtlige prøver, så hvis du kender en go' side med nogle gode fysik/keminotater så post venligst din url her :)

/Gangsta

P.s. jeg skal op til eksamen kl.13:00, så det haster en _smule_.....
Avatar billede o-zone Nybegynder
10. juni 2002 - 09:06 #1
Ha ha ha - tal om at være sent ude! ;-)
Har du checket: www.studienet.dk?
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
10. juni 2002 - 09:12 #2
Ingen notater på studienet :(
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
10. juni 2002 - 09:16 #3
Jeg vil også sige, det er måske liiiiige sent nok *G*
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
10. juni 2002 - 09:18 #4
Jeg vil ikke vide hvor sent jeg er ude, jeg vil HA NOTATER *G* :)

Hvis jeg vil vide, at jeg er sent ude og at jeg får 6, så kan jeg ringe til min mor og sige noget i retning af "Hej.. Jeg har pjækket fra stort set ALLE fysiktimerne i år, og jeg har ingen anelse om noget som helst"...

/Gangsta
Avatar billede seje_reje Nybegynder
10. juni 2002 - 09:20 #5
ved du hvilke emner du kan trække, jeg har nogle til 9 klasse, men det er nok, mest, noget kemi....

Silla
Avatar billede hadaps Nybegynder
10. juni 2002 - 09:21 #6
Så er det da vist også dit eget problem, du kunne jo bare deltage i timerne!!!
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
10. juni 2002 - 09:22 #7
ALT har interesse, specielt Kemi, for det forstår jeg intet af :)

Jeg kan også komme op i lydbølger, lysbølger, svingninger, optik, atomer og så var der vistnok en hel masse mere som jeg heller ik har helt styr på, fordi jeg har brugt for meget tid på eksperten.dk istedet for at læse lektier :)
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
10. juni 2002 - 09:24 #8
hadaps>

Hvis du skal bruge informationer om en funktion i VB (bare et eksempel, jeg aner ik hvad du skriver :) "er det også bare dit eget problem, du ku da bare ha læst en bog eller fundet en side på nettet"

JEG ER LIGEGLAD MED HVAD JEG SKULLE HA GJORT!

Spørgsmålet går på om i har nogle links til nogle fysiknotater!!!

/Gangsta
Avatar billede nicidem Nybegynder
10. juni 2002 - 09:26 #9
Jeg har en del fysik rapporter fra 1 år på HTX?
Avatar billede nicidem Nybegynder
10. juni 2002 - 09:27 #10
Hvilke emner skal du op i?
jeg har en del noter!
Avatar billede repsac Nybegynder
10. juni 2002 - 09:27 #11
I øvrigt den perfekte kategori at poste dette spm. i... :-/
- "Generelt : Søgemaskiner"
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
10. juni 2002 - 09:27 #12
Kan godt forstå du er ligeglad med hvad du kunne have gjort. Det kan du jo ikke bruge til noget nu :o) ... Dit eks. er ikke helt godt :)
Men du kan prøve at tage et kig på:
www.studi.dk

der er en del ting blandt andet notater.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 09:52 #13
Avatar billede radiohead Nybegynder
10. juni 2002 - 09:53 #14
Så er der 8 minutter til eksamenstid :) muuuuhaaa

Held og lykke :)

GL & HF
Avatar billede nicidem Nybegynder
10. juni 2002 - 10:59 #15
radiohead: han skulle op kl 13 ;)
det var noter til 10 "kl."
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
10. juni 2002 - 12:39 #16
:)
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
10. juni 2002 - 16:05 #17
Hmm - Jeg fandt ik noget jeg ku' bruge på nettet, men jeg gik op alligevel og fik...

[trommehvirvel....]

10! :)

Så fordi jeg er så glad deler i points'ene :) *G*

Hygge!

/Gangsta
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
10. juni 2002 - 16:26 #18
hvaaaad man. Hvordan kunne det lade sig gøre? :) hvad kom du op i ?
Avatar billede radiohead Nybegynder
10. juni 2002 - 16:27 #19
LOL
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
10. juni 2002 - 16:30 #20
Er det hvad man får ud af, at være fraværende fra fysik hele året. Damn jeg tror jeg skal til at ændre stil *G*
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
11. juni 2002 - 14:26 #21
Jeg kom op i lyd, det eneste jeg havde en nogenlunde chance i :)