Avatar billede kamph Nybegynder
07. juni 2002 - 23:12 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hjemmesider...

Min søster har lavet en hjemmeside, men ved ikke hvordan hun skal få den meldt til diverse søgemaskiner. Nogen der kan hjælpe med det..?

Har søgt efter nogle steder man kan melde den til, men det blev den aldrig alligevel...
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
07. juni 2002 - 23:15 #1
prøv www.metamaten.dk og opret et meta-tag, sæt det ind i hoved-siden og efter lidt tid skulle i være at finde på google, altavista osv.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
07. juni 2002 - 23:15 #2
www.jubii.dk

Der går nok op til 6 måneder..
Avatar billede 0ffline Nybegynder
07. juni 2002 - 23:16 #3
Her kan du ihvertilfælle melde den til 18 forskellige søgemaskiner...men hun skal lige huske at lave metatags på hendes hjemmeside - men det ved hun nok :)
http://www.addme.com/submission.htm

/0ffline
Avatar billede 0ffline Nybegynder
07. juni 2002 - 23:18 #4
Men som der er nævnt ovenover, går der som regel NOGET tid før de danske søgemaskiner har registreret den
Avatar billede 0ffline Nybegynder
07. juni 2002 - 23:21 #5
Hvis det er for at hun gerne vil have den vist frem til omverden hurtigt (danmark :)), kunne hun tilmelde den forskellige 'toplister' såsom
nope.dk & chart.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
07. juni 2002 - 23:31 #6
Avatar billede sunkist Nybegynder
08. juni 2002 - 00:21 #7
Hvis hun vil tilmeldes mange, så hun får gode besøg, så kan hun gå til www.google.com og søg med søgeordene "tilføj link søgemaskine" og så starte fra en ende af. (Prøv evt. med forskellige søge ord)
Det tager tid, men giver et godt resultat til sidst.
Og en god ide, er at oprette en ligegyldig webmail, for nogle søgemaskiner vil have ens mailadresse og så vælter det ind med reklamemail.