Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
07. juni 2002 - 17:20 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Bedtse kvalitet.

Bedste kvalitet af scanner. Jeg vil gerne have en scanner som kan scanne alle farver, hvilket skal jeg bruge ? Det skal bruges til billeder og lignende.
Avatar billede henninga Novice
08. juni 2002 - 00:43 #1
Du kan nok ikke få en scanner der kan scanne "alle farver", men du kan fint få en scanner der kan scanne med 48bit farver.
RGB farveskalaen har 24bit farver og CMYK skalaen har 32bit.
Du skriver ikke noget om pris, men hvis det er til almindelig brug kan du kigge på scannere til omkring 1200 og op.
HP laver nogle gode.
Avatar billede hermandsen Juniormester
08. juni 2002 - 16:02 #2
Hvis du har et SCSI-interface vil jeg kraftigt anbefale dig at købe en SCSI-scanner... Den er MEGET hurtigere/bedre end en alm. scanner du sætter til parallel-porten!!!

Ellers så lyt kun til hvad henninga har sagt! ;)
Avatar billede hanloven Mester
11. juni 2002 - 05:10 #3
Jeg er helt sikkert enig med hermandsen... - Og hvis du alligevel køber en parralel scanner, så sørg for at få en ekstra paralelport i maskinen. Jeg har set MANGE gange at scanner og printer kampulere med hinanden, når de sidder på samme port.. (bare et godt råd...) :o)