Avatar billede guldbrand Nybegynder
07. juni 2002 - 17:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Digital camera

Hej

(Håber det er den rette gruppe -  but´here goes)

Håber virkelig der er én der kan hjælpe; sagen er at jeg lige har "arvet" et
digital kamera fra min svorger da han har købt nyt...

Det er et Sony DSC-F1, og han har da også givet mig en CD-R med, med
driver... men de er til Win95, og kører Win2K, så de vil ikke indstaleres på
min PC.
Så var det jeg håbede der var én der måske havde dem til at ligge til Win2K,
og kunne sende dem til mig, eller fortælle mig hvor de kan downloades, jeg
synes jeg har været, hele Sony.com igennem.

Mange mange tak på forhånd
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
07. juni 2002 - 17:09 #1
Sony DSC-F1 Digital Camera (Sony) No W2000 01/01
Sony does not support W2K drivers for this camera. "The DSC-F1 is supported under Windows 3.1, Windows 95, Windows 98, and Macintosh systems. It has not been tested and is not supported under the Windows 2000 platform. The SONY Internet Group Customer Information Services Center CC2S "

http://www.ntcompatible.com/sb.shtml
Avatar billede tblaster Nybegynder
07. juni 2002 - 17:13 #3
Avatar billede guldbrand Nybegynder
07. juni 2002 - 17:54 #4
Ja jeg prøvede de forskellige URL's men det http://come.to/dsc-f1/ denne der virkede, siger mange tak.
Avatar billede tblaster Nybegynder
07. juni 2002 - 18:03 #5
det var så lidt!