Avatar billede hansen2000 Nybegynder
07. juni 2002 - 16:39 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

mpeg går i sort og genstarter filmen...

hejsa!

jeg har lige download'et 2 store "trailers" til 2 nye spil - de fylder begge over 50megs - problemet er at jeg kan se en del af de enkelte film og så går den i sort og efter nogle sekunder med det, så genstarter den filmen - ikke så fedt, når man har brugt en del tid på downloadingen, men ikke mindst at man ikke kan se "trailerne"!

det er jo ikke codec problemer

håber på at i kan sende et "mpeg-fix-tool" :_>

-takker - hansen
Avatar billede nicidem Nybegynder
07. juni 2002 - 16:42 #1
Du skal bare springe forbi den del hvor den går i stå! det er sikkert bare en fejl i filmen!
Avatar billede nicidem Nybegynder
07. juni 2002 - 16:45 #2
Har ihvertfald prøvet det samme! og der er ikke rigtigt andet at gøre end at springe over det! eller finde en anden film fremviser...
Der er tit forskel på hvad de betegner som en stor fejl og stopper eller enten kører de forbi den!
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
07. juni 2002 - 16:45 #3
nope - den gør det samme - viser sort i 5-10secs og genstarter...
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
07. juni 2002 - 16:46 #4
har prøvet WMP, BSPlayer, IrfanView og en til - ingen virker
Avatar billede nicidem Nybegynder
07. juni 2002 - 16:46 #5
Kan du se slutningen?
altså springe "meget" frem i filmen?
helst med sådan en hvor du klikker på en forløbslinie... og ikke spole knappen!
Avatar billede nicidem Nybegynder
07. juni 2002 - 16:47 #6
med spol viser den jo den del med fejl i! det gør den ikke på den anden måde!
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
07. juni 2002 - 16:49 #7
bare rolig - jeg er ikke noobie :_> - jeg leger bare ikke så tit med mpeg - har alle codecs/players/alt, men jeg kan ikke komme forbi de forskellige steder i filmene...
Avatar billede nicidem Nybegynder
07. juni 2002 - 17:14 #8
Der må være en fejl på!!!

Hvor kan man hente dem? så kan jeg lige se på dem!
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
07. juni 2002 - 19:52 #9
de er hentet gennem eDonkey2000 - det er spillet Nevermind, som jeg helst vil ha'...
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
07. juni 2002 - 19:53 #10
tja... altså ikke >>spillet<<, men "traileren", da spillet ikke er kommet endnu - glæder mig for sygt!
Avatar billede hermandsen Juniormester
08. juni 2002 - 16:08 #11
Prøv en gang at åbne dem i VirtualDub og se hvad den fortæller dig... www.virtualdub.org
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
08. juni 2002 - 19:18 #12
æv - tænkte også lige at vdub gad at æde dem, men den siger der kun eksistere de minutter, som den viser i alle de andre players...

skod - well - der må være sket et fuckup eller så'n - takker dog for hjælpen!

-hansen
Avatar billede hanloven Mester
13. juni 2002 - 04:49 #13
Ved godt at du har lukket spørgsmålet. - Men jeg kan nu alligevel ikke lade være med at komme med en kommentar. I sadanne tilfælde vil det være en god ide at prøve at demultiplexe filmen og multiplexe den igen i TmpegEnc.
www.vcdhelp.com - Det kan godt være at det også vil løse dit problem... der kan mange gange ske nogle ret underlige ting med de Mpeg filer :o)

//Hanloven.
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
13. juni 2002 - 09:06 #14
damn du er tideligt/sent oppe! :_>

jeg prøver lige - hvis det virker får du self max point!
Avatar billede hermandsen Juniormester
13. juni 2002 - 12:43 #15
Et andet foreslag:

Prøv at åbne filen med VirtualDub og i åbn-dialogen markerer du Popup extended open options. Prøv så at fuske dig lidt frem, måske hjælper det! ;)
Avatar billede hanloven Mester
13. juni 2002 - 17:19 #16
:o) - Jeg har natarbejde i denne uge. Du finder Multiplex / demultiplex under File > Mpeg Tools. (hvis du ikke allerede har fundet det).
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
13. juni 2002 - 18:32 #17
fusk das!

lortet virker ikke...

sorry for din spildte tid :_< - well - takker for nu kender jeg også tmpegenc
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juni 2002 - 07:01 #18
Hehe... Man lærer jo altid noget nyt, så det er da ikke spildt tid! ;)
Avatar billede hanloven Mester
14. juni 2002 - 14:46 #19
Hmm, så er der nok ikke så meget at gøre ved det... Jeg bruger TmpegEnc rigtig meget, når jeg konvertere mine færdig redigerede hjemmevideoer til VCD. Det er et genialt program. :o)
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
19. juni 2002 - 14:25 #20
heheh - i er en flok frække hanløver :_>
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. juni 2002 - 02:03 #21
Yepper!!! ;)
Avatar billede hanloven Mester
20. juni 2002 - 09:06 #22
Hanløve computernørder. :o)