Avatar billede yndlingsbabe Nybegynder
02. august 2000 - 10:22 Der er 1 løsning

INterbase og ODBC = problems

I am using Visual Basic to connect to an Interbase Database but I have a
problem with the ODBC driver. If I use the new Intersolv ODBC driver
(shipped with Interbase v5.6) I sometimes receive halve the content of a
text field from the database.

Example :
the database field contains fx. \"This is the content of the field\"
I receive : \"This is the conte\" in my recordset.

This problem does not occur when I use the old Visigenic ODBC driver. But
since this is a very old one (1995) I would like to change to the Intersolv
one.

Er der nogen som ka\'  hjælpe ! I må godt svare på dansk, men jeg har kopieret spørgsmålet fra en e-mail jeg har sendt rundt.

Avatar billede yndlingsbabe Nybegynder
26. december 2000 - 15:44 #1
Jeg lukker dette spørgsmål.