Avatar billede snowpark Nybegynder
05. juni 2002 - 13:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ændring af format

hej
har lige købt en ericsson t68i!
vil så sende billeder til den via infrarød port, men billeder skal være gif. format og de fleste billeder jeg har er jpeg! kan man lave om på det de formater hvis ja hvordan
Avatar billede dennerg4 Nybegynder
05. juni 2002 - 13:37 #1
Hmm, Åben dem i Paint.. Og så >filer > Gem som.. Og så står der fomat.. Og så vælger du GIF..
Avatar billede dennerg4 Nybegynder
05. juni 2002 - 13:37 #2
Hmm, Svar HER
Avatar billede dennerg4 Nybegynder
05. juni 2002 - 13:37 #3
Der stå ikke fomat men filtybe.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
05. juni 2002 - 13:37 #4
Du åbner billedet i Photshop - vælger File > Save as og vælger at gemme billedet i *.gif

DGP
Avatar billede cybermaster Nybegynder
05. juni 2002 - 13:38 #5
Du kan åbne det i fx. photoshop, og gemme det i formatet gif.

Du skal bare have et program der kan læse begge formater, så kan man gøre det.

Hvis det er flere filer det drejer sig om, så kan man få programmer der konvaterer en bunke af gangen, se lige om jeg kan fine et gratis på nettet.

2 min.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
05. juni 2002 - 13:41 #6
Paint ... hmmm det understøtter da ikke gif?
Avatar billede cybermaster Nybegynder
05. juni 2002 - 13:44 #7
så lykkes det :-)

http://download.com.com/3000-2192-10103730.html?tag=lst-0-1

Det er gratis og skulle kunne det du efterlyser, se beskrivelse.

Jeg kender ikke selv det program, jeg bruger istedet photoshop, men det koster lidt for meget hvis det bare er det man skal bruge det til ;-)

/Cybermaster.
Avatar billede snowpark Nybegynder
05. juni 2002 - 13:45 #8
har lige prøvet med paint og det kan ikke lade sig gøre!!!!
Avatar billede snowpark Nybegynder
05. juni 2002 - 13:46 #9
prøver det lige
Avatar billede hermandsen Juniormester
06. juni 2002 - 00:48 #10
Hmmm... Hvor gammel er din Windows-version? Jeg kører win98 og der kan paint sagtens gemme i gif! :)