Avatar billede phytias Nybegynder
04. juni 2002 - 11:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kurser i PHP

Er der nogen som ved, om der går nogle PHP kurser i Nordjylland - helst omkring Frederikshavn og Hjørring ?

Eller er der nogen herinde, som bor omkring Frederikshavn, hvor jeg bor, som kunne give mig nogle kurser i PHP mod en lille slat penge ?
Avatar billede lauer Nybegynder
04. juni 2002 - 12:36 #1
For det første hører spørgsmålet ikke hjemme her på eksperten, se på www.sharksforum.com

Derudover hvorfor ikke bare finde nogle guider på nettet?
dem er der så mange af.
f.eks. på
danske:
www.webcafe.dk
www.razor.dk
www.netcoders.dk

Engelsk
www.phpbuilder.com
www.php.net
www.zend.com

og mange flere steder, prøv bare at søge på www.google.com
Avatar billede phrozia Juniormester
04. juni 2002 - 12:50 #2
machomann> Han har da al sin ret til at sprøge her!
Avatar billede mystixx Nybegynder
04. juni 2002 - 12:52 #3
machomann - det spørgsmål hører sgu da ikke hjemme på sharksforum!
Avatar billede lauer Nybegynder
04. juni 2002 - 12:52 #4
Ikke den sidste del...
Avatar billede mystixx Nybegynder
04. juni 2002 - 13:05 #5
nåhh... nej
Avatar billede phrozia Juniormester
04. juni 2002 - 13:48 #6
Hmm.. I eksperten's regler siges der da ikke noget om at der ikke må være denne slags sprøgsmål. Den rette kategori for nedereste del af spørgsmål burde måske være "freelance".
Avatar billede phytias Nybegynder
04. juni 2002 - 23:37 #7
jaja ok...
Avatar billede lauer Nybegynder
04. juni 2002 - 23:54 #8
phrozia, alt med penge har jeg forstået skulle henvises til Sharksforum
Avatar billede phrozia Juniormester
05. juni 2002 - 11:28 #9
Ja, både og. Sharksforum er løsninger som købes for penge. Det blev oprettet for at få "penge"-spørgsmålene væk fra eksperten. De fleste henviser til sharksforum, men i følge reglerne, må man rent faktisk gerne her på Eksperten. :)