Avatar billede commander Nybegynder
01. juni 2002 - 17:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Half-Life - Blueshift og CS

Jeg står og skal købe en Half life så jeg kan spille Counter Strike, kan man bruge Half-Life - Blueshift (den koster nemlig kun 99 eller skal man have fat i den dyre til 235.-)
?
På forhånd tak
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:31 #1
ja det kan man vist nok.. jeg forsøger ihvertfald installere det på BlueShift iaften!
Avatar billede c0d3r Nybegynder
01. juni 2002 - 17:31 #2
tror nok du skal bruge den dyre :]
Avatar billede commander Nybegynder
01. juni 2002 - 17:32 #3
Tja opdat gider du ikke lige at skrive en mail hvis det virke til skytte@rasmussen.ac    PLEASE  !!!!
Avatar billede zob Nybegynder
01. juni 2002 - 18:03 #4
du skal IKKE købe den dyre..!
du kan download de ting du skal bruge på www.friserverplads.dk/zob/download.asp først skal du indstalere Blue
shi(t)f bagefter det så skal du indstalere halflife update 1.1.0.9 og så til sidst cs 1.4 også kan du spille :)
Avatar billede zob Nybegynder
01. juni 2002 - 18:04 #5
jeg har selv den billige.... det dur.....
og NEJ du ka ik få en Cdkey ;)
Avatar billede zob Nybegynder
01. juni 2002 - 18:04 #6
svarer lige :)
Avatar billede beldring Nybegynder
01. juni 2002 - 18:06 #7
Blueshift er den eneste udgavde, ligesom den traditionelle "HalfLife", som indeholder hele spillet, og ikke bare en opdatering! ... Så svaret er JA!
Avatar billede commander Nybegynder
03. juni 2002 - 15:10 #8
Tak alle sammen i har liget sparet mig for ca. 200 dask (som jeg jo så kan bruge på medal of honor ;-)
Avatar billede commander Nybegynder
03. juni 2002 - 15:46 #9
Zob jeg har Blueshift ORIG med 2 CD KEY !!! *LOL*