Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
31. maj 2002 - 12:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DIVX uden lyd

hej, jeg har samme problem som dette http://www.eksperten.dk/spm/180359
......Men der er jo ikke meget hjælp at hente,
Nogen der kan hjælpe????

tak / Ulrik
Avatar billede medions Nybegynder
31. maj 2002 - 12:47 #1
Enten har du en for gammel DIVX installeret, ellers bruger du det forkerte program...
prøv med programmet
The playa!

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
31. maj 2002 - 12:48 #2
Programmet kan findes inde på:
http://www.divx.com/

//>Rune
Avatar billede prodic Mester
31. maj 2002 - 12:48 #3
http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html

Prøv at installere den pakke - så burde det virke.
Avatar billede initializing Nybegynder
31. maj 2002 - 12:49 #4
Afinstaller dit nuværende DivX Codec og hent Bundle fra www.divx.com

Hvis du henter Pro versionen følger der automatisk en udmærket afspillerr med... Jeg plejer normalt selv at bruge Windows Media Player da den er udmærket www.microsoft.dk

-Martin
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
31. maj 2002 - 12:49 #5
-jeg har installeret divx 3.1 og 4,0 og 5,xx og det virker ikke....heller ikke i the playa
Avatar billede initializing Nybegynder
31. maj 2002 - 12:49 #6
Ulrikhjul: Så prøv med mit forslag... Fjern alle de codecs du har nu...
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
31. maj 2002 - 12:57 #7
Initializing-> det har jeg prøvet, pånær at afinstallere de gamle.....men det burde heller ikke være nødvendigt.

-> Prodic, jeg takker...det var det der skulle til!  :)