Avatar billede moebius Nybegynder
31. maj 2002 - 08:33 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Highlight spørgers kommentarer eller sådan noget

Hej

Jeg sidder lige og tænker om det ikke ville være godt at man fremhævede kommentarer der kommer fra spørger?

Jeg har et par gange ikke lagt mærke til at det er spørger der har smidt den første kommentar.
Så det ville være rart hvis det på en måde springer i hoved på en når man kommer ind på siden.

Moebius
Avatar billede xyborx Nybegynder
31. maj 2002 - 08:34 #1
Jeg er enig. Det kan nogle gange være ret forvirrende
Avatar billede initializing Nybegynder
31. maj 2002 - 08:34 #2
Normalt når jeg træder ind i et spørgsmål så inden jeg læser selve kommentaren så kigger jeg ALTID hvem det er der har skrevet kommentaren/svaret fordi så undgår man jo det du snakker om der :)

-Martin
Avatar billede moebius Nybegynder
31. maj 2002 - 08:36 #3
Det er jeg godt klar over, men jeg spørger bare om det ikke ville være godt.
Så er det jo osse nemmere at se om spørger har svaret...
Avatar billede initializing Nybegynder
31. maj 2002 - 08:39 #4
Hvordan skulle man så highligthe spørger? Kursiv (skæv)  tekst? Bold (fed) tekst? En anden skrifttype (en som alle har) ?

Selv ville jeg nok mest hælde til at det skulle være Bold (fed) da kursiv ville se lidt kikset ud mener jeg.
Avatar billede moebius Nybegynder
31. maj 2002 - 08:41 #5
Man kunne komme en baggrunds farve i rubrikken til venstre.
En lys grå eller noget.
Avatar billede initializing Nybegynder
31. maj 2002 - 08:43 #6
Ja eller  lave den trans. ligsom en .GIF fil :) Sådan at man kunne se lidt af det blå eller abre skifte den ud med en lyseblå? Eller en mørkeblå? #336699 ville være fino :)
Avatar billede moebius Nybegynder
31. maj 2002 - 08:44 #7
Ja, det er sgu en god idé...
Nu mangler vi bare at Admin se dette.
Avatar billede initializing Nybegynder
31. maj 2002 - 08:48 #8
Har en anden idé:

Spørger kan få en farve for sig
CoAdmins kan få en farve for sig
Admins kan få en farve for sig

Ville det ikke være en god idé?
Avatar billede initializing Nybegynder
31. maj 2002 - 08:49 #9
Så kan man jo altid kende forskel på brugernes status. Som der står oven over :)
Avatar billede moebius Nybegynder
31. maj 2002 - 08:50 #10
Jo, for satan, det er det sgu.
Avatar billede initializing Nybegynder
31. maj 2002 - 08:51 #11
Hold da kæft hvor er jeg go' :)
Avatar billede moebius Nybegynder
31. maj 2002 - 08:52 #12
Det må jeg nok sige...

Måske skulle du slå dig ned som idé mand?
Avatar billede initializing Nybegynder
31. maj 2002 - 08:54 #13
Naa... for kedeligt :D
Avatar billede moebius Nybegynder
31. maj 2002 - 08:55 #14
hehe
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2002 - 21:25 #15
det ville også være rart at kunne citere kode i en anden font end den der er nu... det ville gøre det hele lidt mere læseligt