Avatar billede loonz Nybegynder
30. maj 2002 - 23:15 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Andre end mig?

Halløjsa!
Jeg har et mindre problem med at se siden
www.auto-extreme.com
Jeg kan sagtens komme ind på siden, men næsten alle billeder vises som "broken links" (det røde kryds ;) ). Jeg har haft det problem siden jeg fik internet for 4 månede siden, og har også skrevet en mail til indehaveren af siden, men han mente, at der intet var i vejen! Kan I se siden? Hvis ja, hvor er min fejl så? Jeg har prøvet at opdatere Internet Explorer uden held...
Lidt Info:
Internet Explorer 6.0
Windåse 2000 Prof

Har også de nyeste opdateringer til windåse.
Jeg har ingen problemer med at se billeder på nogen andre sider overhovedet, kun på denne...

(Vidste ikke helt hvor jeg skulle placere spørgsmålet, da jeg ikke ved, hvor min fejl er.)
På forhånd tak :)

/Loonz
Avatar billede loonz Nybegynder
30. maj 2002 - 23:15 #1
Måneder skal der stå. Argh!
Avatar billede -simon- Nybegynder
30. maj 2002 - 23:16 #2
opdate java-skripts på www.windowsupdate.com
Avatar billede tobby Nybegynder
30. maj 2002 - 23:17 #3
Ingen problemer her.
XP Pro
IE 6.0.26
Avatar billede loonz Nybegynder
30. maj 2002 - 23:18 #4
Ja, jeg tænkte nok det var min PC... Prøver lige at opdatere :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
30. maj 2002 - 23:18 #5
virker fint her
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. maj 2002 - 23:19 #6
virker fint her:
Opera 6.0
Linux
Avatar billede schaefner Juniormester
30. maj 2002 - 23:19 #7
også her
Avatar billede loonz Nybegynder
30. maj 2002 - 23:20 #8
-simon- kan du ikke lige smide et link til den præcise update? :)
Avatar billede loonz Nybegynder
30. maj 2002 - 23:41 #9
Okay, der er points til den, der giver mig et link til en java-script update, så jeg kan få det til at virke.
Avatar billede loonz Nybegynder
31. maj 2002 - 01:07 #10
Vedkommende, der kommer med det præcise link, må om nødvendigt dele sine points med -simon-, hvis det altså løser mit problem :)
Avatar billede -simon- Nybegynder
31. maj 2002 - 11:11 #11
Ved ikke hvor du præcist kan finde den men kør windows update, og se der
Avatar billede loonz Nybegynder
31. maj 2002 - 19:27 #12
Jeg har nu opdateret alt hvad jeg kan komme til. Jeg kan dog stadigvæk ikke se nogle af disse billeder. Andre forslag, eller har du fundet det præcise link? :)
Avatar billede loonz Nybegynder
01. juni 2002 - 17:08 #13
Det var ikke min browser, men min firewall, som blokerede for billederne. Jeg kan nu se det hele :)
Men -simon- var nærmest den rigtige løsning, så vi splitter points!

/Loonz
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:10 #14
no problemo her!
Avatar billede -simon- Nybegynder
02. juni 2002 - 17:57 #15
hehe, takker for points da :)