Avatar billede pryds Nybegynder
30. maj 2002 - 21:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tegnefilmsproduktion?

Håber i kan hjælpe lidt :)

Hvilket program bruger de professionelle til at lave tegnefilm med?

Jeg kunne også godt bruge et par links til noget om  tegnefilmsproduktion.
Avatar billede hermandsen Juniormester
30. maj 2002 - 22:32 #1
Papir og blyant! ;)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. maj 2002 - 11:15 #2
hermansen> Ja, de anvender stadigvæk papir og blyant til skitsering.

link til et meget billigt og professionelt program, hvor du faktisk kan synkronisere animation med tale! : http://www.toonboomstudio.com/

Hvis du har kassen i orden, så kan du købe renderman fra pixar: http://www.pixar.com/renderman/index.html

/per
Avatar billede outsider Nybegynder
06. juni 2002 - 17:21 #3
www.creatoon.com en proffesionelt cut of animations software pakke. Det kan faktisk læres meget hurtigt, hvis du bare kender lidt til keyframe animering.
Men lad være med at gå efter hvad de proffesionele har! det er ikke = kvalitet...
Feks bliver South Park lavet i 3d programmet Maya!???
Avatar billede pryds Nybegynder
07. juni 2002 - 14:07 #4
hoejrup kommer du også lige med et svar? :)
Avatar billede pryds Nybegynder
28. juni 2002 - 03:34 #5
Ikk?