Avatar billede arn Nybegynder
30. maj 2002 - 17:40 Der er 1 løsning

ODBC access til Oracle DB

Jeg connecter til en oracle db via odbc. På Oracle er der oprettet flere brugerid's med forskellige rettigheder.
Når jeg så connecter med en userid, checker jeg hvilke rettigheder aktuel bruger skal have, lukker forbindelsen og connecter igen med nyt brugerid som har nogle andre rettigheder.
Problemet er bara at oracle lader som om den første bruger stadig er logget på. Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede hansk Nybegynder
30. maj 2002 - 21:31 #1
Prøv evt. at oprette 2 datakilder i ODBC administrator.