Avatar billede aller Nybegynder
28. juli 2000 - 10:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rette i indlæg

Er det kun mig der synes der er lidt trælst at skulle lave et nyt indlæg for at kunne rette en typo i noget kode eller lignende?

Det burde være muligt at kunne gå ind og rette i de kommentarer/svar man kommer med.

Kim.
Avatar billede altinet Nybegynder
28. juli 2000 - 11:08 #1
Det var faktisk en RIGTIG god ide. Bortset fra, at man så ville kunne rette i et spørgsmål, så evt. svar ikke længere er fyldestgørende, og derefter ikke dele point ud.
Bare en lille pessimistisk tanke i disse \"fusker-tider\"

:-) Lars
Avatar billede admin Novice
28. juli 2000 - 11:32 #2
Vi overvejer at lave en preview funktion, men man vil ikke kunne rette i indlæg der er lagt op, da vi så risikerer at en bruger skriver kommentar/svar til en kommentar der er ved at blive rettet i.
Avatar billede tille Nybegynder
02. august 2000 - 10:33 #3
admin: Det kan jeg ikke se skulle være et problem

Den generelle tanke i spørgsmålet må i 99 ud af 100 stadig være den samme efter en rettelse

og de få tilfælde vil der være forståelse for i forhold til de mange meningsforstyrrende trykfejl der i mange spørgsmål og svar,

og det var så bare min mening om det, jeg ville meget gerne kunne rette minie indlæg for trykfejl.

på forhånd tak

Peter Tilsted
Avatar billede tille Nybegynder
02. august 2000 - 10:34 #4
se der var den igen

\'mine indlæg\' skulle der stå
Avatar billede tille Nybegynder
02. august 2000 - 10:35 #5
og endnu værre:

der skulle stå:

\'og de få tilfælde det IKKE var tilfældet, vil der være forståelse...\'