Avatar billede onlineman Nybegynder
29. maj 2002 - 16:43 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvordan tildeler man points??

Hjælp mig venligst med, at vise hvorledes man tildeler points til folk der besvarer ens spørgsmål!! TAK!!
Avatar billede mjl Nybegynder
29. maj 2002 - 16:45 #1
Dette er et svar!!!
Avatar billede mjl Nybegynder
29. maj 2002 - 16:45 #2
Så er jeg i en boks, og er "blå"....hvis du trykker accepter, får jeg points...
Avatar billede mjl Nybegynder
29. maj 2002 - 16:46 #3
Hvis der er flere der giver svar, kan du vælge en eller flere og give den/dem Points...
Avatar billede mjl Nybegynder
29. maj 2002 - 16:47 #4
Prøv det... ;O)
Avatar billede barlach Nybegynder
29. maj 2002 - 16:47 #5
mjl>> du er sq snu hva' ? =)
Avatar billede mjl Nybegynder
29. maj 2002 - 16:51 #6
Næh...jeg har jo svaret på spørgsmålet, og bør ha' points'ne!!! ;O)
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. maj 2002 - 17:06 #7
Det der kan forvirre nu og da er at det er ikke muligt at tildele points førend de der svarer har klikket i den lille raioknap mærket svar ude tilvenstre for skrivefeltet.
Avatar billede onlineman Nybegynder
29. maj 2002 - 17:42 #8
Tak for svarene allesammen! - Specielt kommentaren fra jakoba gjorde logikken synlig!... - Så egentlig skulle han jo nok have haft omtalte points, men da var de altså givet væk! Men manglen på de 10 points klarer han jo nok!! Der bliver sikkert en senere lejlighed til, at give ham yderligere points! Endnu engang tak!
Avatar billede mjl Nybegynder
29. maj 2002 - 18:15 #9
Hvis Jacoba's svar er mere værd - så sig til - jeg leverer gerne points tilbage, så du kan give dem til ham.
Nej ved du hvad - jeg opretter lige et spg. så får du dine 10 points retur!!!
Avatar billede mjl Nybegynder
29. maj 2002 - 18:16 #10
At fedte for toppen er bedre end at spilde tiden på bunden... :o(
Avatar billede mjl Nybegynder
29. maj 2002 - 18:17 #11
Avatar billede mjl Nybegynder
29. maj 2002 - 18:43 #12
?
Avatar billede onlineman Nybegynder
29. maj 2002 - 19:18 #13
UNDSKYLD - UNDSKYLD!
MJL->Jeg kan garantere dig for, at der ikke er nogen skjult dagsorden med mine bemærkninger som du antyder! Jeg er ny i både PHP og Eksperten.dk forum sammenhænge og derfor kender jeg intet til hvem der top og bund her! Garanteret! Jeg nød blot, at mine spørgmål så hurtigt blev besvaret og gjorde kun opmærksom på, at det først rigtigt var da Jacoba gjorde oplyste om forskellen mellem radioknapperne "svar" og "kommentar", at jeg rigtig var med! Jeg havde slet ikke tænkt over, at man som "svarer" kan "tilbyde" spørgeren, at tildele de lovede points! Men forklaringen om radioknapperne fik "10-øren" til, at falde! Selvfølgelig vil jeg ikke have dine 10 points igen - det kunne lige passe! Jeg har været glad for de mange svar jeg har fået og håber det vil fortsætte når jeg i fremtiden stiller evt. nye spørgmål - håber også på dine svar MJL!? Godt ord igen!! Det var bestemt ikke for, at genere nogen at jeg skrev som jeg gjorde!
Med venlig hilsen
Onlineman
Avatar billede mjl Nybegynder
29. maj 2002 - 19:41 #14
ok - selv sorry. Alt i orden...