Avatar billede wispy Nybegynder
29. maj 2002 - 15:17 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Foreslag til vores nye klan side

Hvad synes i om dette eksempel på vores nye klan side?

Der er intet der virker endnu (alle links fører til vores originale CS side)

Hvad kan gøres bedre??? Eller er det hele bare perfekt *S*
Avatar billede opdat Nybegynder
29. maj 2002 - 15:18 #1
link?
Avatar billede opdat Nybegynder
29. maj 2002 - 15:18 #2
Hvad er adressen?
Avatar billede wispy Nybegynder
29. maj 2002 - 15:20 #3
Avatar billede flyhigh Nybegynder
29. maj 2002 - 15:20 #4
hehe, tjah det ville det være rart hvis man også kunne finde siden *G*
Avatar billede opdat Nybegynder
29. maj 2002 - 15:21 #5
den gamle kunne godt gøres flottere end den nye kan blive, tror jeg
Avatar billede flyhigh Nybegynder
29. maj 2002 - 15:23 #6
trist at man kan fornemme tabelerne på siden (evt. skjul dem måske) og så er der for mange farver :) prøv evt. at finde to farver der går igennem på hele siden) "den gamle er næste federe" :)
Avatar billede flyhigh Nybegynder
29. maj 2002 - 15:24 #7
jeg syndtes at man kan se at der er blevet brugt en program til at lave hele siden. er den ikke det? evt. kom væk fra standard wizzardne :)
Avatar billede flyhigh Nybegynder
29. maj 2002 - 15:26 #8
evt. links eller menuer kunne skifte med noget farvelade måske?
Avatar billede wispy Nybegynder
29. maj 2002 - 15:35 #9
maxweb.dk --> Du er hardcore webdesigner eller hvad??? Du kan simpelthen se at der er brugt et program, med tilhørende wizzarder, til at lave siden med... Flot flot... Det eneste program der er brugt er: Notepad

M.h.t for mange farver... Hvor mange kan du finde???
Avatar billede flyhigh Nybegynder
29. maj 2002 - 15:37 #10
mindst 3 ? og nej ingen hardcore webdesigner hmmm ok tager alt tilbage hvad jeg har skrvet og stater istedet: den gamle er federe.
Avatar billede martens Guru
29. maj 2002 - 15:42 #11
Flot !  (Anderledes...) Alle CS-claner har mørke farver..
Hvad med at få Ceres som sponsor ? :o)
Avatar billede wispy Nybegynder
30. maj 2002 - 07:54 #12
Der er ikke meget ved at lave et spørgsmål, hvor man spørger hvad der kan gøres bedre og kun får at vide at den gamle var bedre og at der er brugt alle mulige hjælpe programmer til at lave siden med (NOT)...!
Avatar billede opdat Nybegynder
30. maj 2002 - 18:12 #13
ANDMELDT

Begrundelse - Man kan ikke oprette et sp., som der kommer rigeligt med fornuftige svar på,  og så bare tage point selv
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. maj 2002 - 19:03 #14
Jeg lukker anmeldelsen igen.

maxweb.dk kom da godt nok med et par enkelte forslag til forbedringer af siden, og burde måske have haft lidt mere en 1 point for svaret. Men at opdat vælger at tage de fleste point igen, vil jeg acceptere, da han ikke ligefrem har fået mange gode konkrete forslag til forbedringer, som jo netop var hvad han søgte.

NanoQ/coadmin
Avatar billede flyhigh Nybegynder
31. maj 2002 - 09:54 #15
tak for det point, bare alene at du har indrømmet med at give mig det ene point reder skuda min dag. <-- yes jeg har hjulpet en med et problem. og jeg har fået 1 point for det, det er sku fedt. jeg skal nok hjælpe dig en anden gang hvis jeg kan ... hva det nu du så flot skrev (NOT)
/maxweb.dk