Avatar billede sshenriksen Nybegynder
28. maj 2002 - 23:34 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

nogen der kan løse det her problem for mig :s

Hvad betyder
MPEG2Dev: error during encoder initialisation, og hvordan løser jeg dette?

Sune
Avatar billede g00n Nybegynder
28. maj 2002 - 23:42 #1
installer en anden mpeg decoder
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
28. maj 2002 - 23:54 #2
Hvor finder jeg sådan en?
Avatar billede f-l-j Nybegynder
29. maj 2002 - 02:21 #3
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
29. maj 2002 - 18:12 #4
Jeg har forsøgt mig på doom9, men der er ikke nogen der vil hjælpe mig i forummet endnu. den anden side hjalp mig ikke rigtigt, medmindre jeg ikke ved hvad det er jeg skal bruge. :(

Sune
Avatar billede f-l-j Nybegynder
29. maj 2002 - 18:14 #5
Hvadfor en afspiller bruger du?
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
29. maj 2002 - 18:43 #6
det er ikke til afspilning af filmen. Jeg er ved at kopiere mine DVDer til backup på cd er som DivX. Til dette bruger jeg DVDx og der kommer problemet efter den har fundet ifo filen. Beklager jeg ikke var præcis nok i begyndelsen. håber i kan hjælpe.

Sune
Avatar billede f-l-j Nybegynder
29. maj 2002 - 18:58 #7
Brug gladXPdvd til rippning, og Flaksmpeg til encodning.
DE kan findes under ovenstående links.
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
29. maj 2002 - 19:02 #8
Har brugt Flask Mpeg til at encode før, men det er nemmere og giver bedre kvalitet med DVDx. Til at rippe DVD en bruge jeg Smartripper, som virker udemærket til alle DVDerne, også af anden landekode :)

Sune.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
29. maj 2002 - 20:07 #9
Tja så er jeg nok lidt lost.
Jeg er ikke rigtigt klar over hvor i processen du får problemet.
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
29. maj 2002 - 23:08 #10
Jeg ripper DVDen fintnok. Problemet starter kun ved enkelte DVDer. Når filerne skal til at pakkes. Men tak for hjælpen alligevel. De fleste DVDer er der ingen problemer med. Heldigvis:)
Sune
Avatar billede f-l-j Nybegynder
29. maj 2002 - 23:14 #11
Nå men så er det da fordi at der er kopibeskyttelse på de enkelte dvd`er du har problemer med.
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
30. maj 2002 - 09:17 #12
Hvordan ordner man den?
Avatar billede f-l-j Nybegynder
30. maj 2002 - 09:38 #13
Det tror jeg sq ikke du kan, og det er vist heller ikke lovligt 8-)
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
30. maj 2002 - 09:52 #14
OK. tak for hjælpen. Du får pointne fordi du blev ved med at svare :)
Sune
Avatar billede f-l-j Nybegynder
30. maj 2002 - 10:29 #15
Takker
Avatar billede sshenriksen Nybegynder
30. maj 2002 - 13:09 #16
så lidt
Avatar billede mobz Nybegynder
17. september 2002 - 21:04 #17
har du problemer med dvdx...kan du download hjælp her ftp://dvdx:dvdx@mobz.dyndns.dk/