Avatar billede emle Nybegynder
28. maj 2002 - 18:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg få office 2000 på dansk?

Jeg har en engelsk-sproget version af office 2000. Er der noget jeg kan gøre, for at det bliver på dansk?
Avatar billede g00n Nybegynder
28. maj 2002 - 18:53 #1
nope
Avatar billede halifax Nybegynder
28. maj 2002 - 18:56 #2
Spørg hos en forhandler om han vil bytte din Office cd-rom + licensnummer med en dansk version mod at betale merprisen, da den danske version er dyrere. Alternativt spørg om prisen for en "opgradering" til dansk version.
Jeg tror det er helt afgørende, at du har original Office cd-rom og licensbevis.
Avatar billede friiser Nybegynder
28. maj 2002 - 19:14 #3
Du kan sagtens få en MS Office 2000 i en dansk version det er der ikke noget problem i.

Du kan ikke få den byttet til en dansk, og du kan ikke få den opgraderet.

friiser

http://www.radio-online.dk
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
28. maj 2002 - 19:18 #4
det er da den jeg har ;-)
Avatar billede initializing Nybegynder
28. maj 2002 - 19:19 #5
Du kan godt få det for jeg har det :)
Avatar billede hansk Nybegynder
28. maj 2002 - 21:59 #6
Prøv at sætte en annonce i den blå avis. Der findes masser af danske versioner hos folk som ønsker engelske versioner og omvendt.
Dette fordi samlede hardware/software pakker ofte leveres uden mulighed for at ændre på indholdet.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
18. maj 2003 - 17:35 #7
hmhmhmmmmm.... - hvorfor er det liiiiige der er at q00n skal have points???

Office 2000 findes rent faktisk på dansk, og den jeg har nemlig dansk!!

Nu kan du ikke købe Office 2000 mere, ligesom du heller ikke officielt kan købe Win 9*, da det er en ældre version end den der er nu... - I stedet skal du købe Office XP, som OGSÅ findes på DANSK!!