Avatar billede mini97ad Nybegynder
28. maj 2002 - 14:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg google til at vise den rigtige side

Hej,

jeg har tilmeldt min hjemmeside til google, men den viser en underside. Jeg fattede ikke helt deres faq, så jeg prøver her istedet ;-).

Hvordan tvinger jeg google til at vise min index side. Som det er nu viser min underside istedet for.

venligst
Michael
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2002 - 15:02 #1
brug <META NAME="robots" CONTENT="index,nofollow"> det fortæller robotten at den kun skal indeksere den side det er indsat på
Avatar billede Chewie Novice
28. maj 2002 - 15:09 #2
du kan lave gode metatags her www.metamaten.dk !
Avatar billede mini97ad Nybegynder
28. maj 2002 - 15:10 #3
ok, så jeg skal bare indsætte:

<META NAME="robots" CONTENT="index,nofollow">

i head på min indexside og så er den klaret?
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2002 - 15:11 #4
så er det bare at vente på at google komer forbi din side igen engang ;) så skulle den gerne virke.....
evt kan du endvidere indsætte <META NAME="robots" CONTENT="none"> på alle de sider du ikke ønsker indekseret for at være på den sikre side
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2002 - 15:11 #5
mini: ja det skulle være det :)
Avatar billede mini97ad Nybegynder
28. maj 2002 - 15:14 #6
Tak for linket chewie, det ser spændende ud og det vil jeg kikke på. Men pointene går til phunkypocorn - tak for svar
Avatar billede Chewie Novice
28. maj 2002 - 15:16 #7
det er bare helt ok ... de er ikke noget vær alligevel :o)
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2002 - 15:19 #8
så lidt da :) takker for point...

chewie: vil du ha en 15-20 stykker af dem for at have givet ham noget at kigge på
Avatar billede Chewie Novice
28. maj 2002 - 15:28 #9
Nej behold dem !!!!

jeg scorer nogle en anden dag

ellers tak :o)
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2002 - 15:29 #10
;)