Avatar billede olebole Juniormester
26. juli 2000 - 01:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PC / Mac problem

<ole>
Hi Admin.
Må jeg henlede din opmærksomhed på:
    http://194.255.24.70/spm/21123
Det er et problem, der altid har eksisteret og opretningen er efterhånden ren rutine, men det ville da være rart at være fri for. Det tager lige noget tid - som Mac bruger - at opdage fejlen, når man er ny på sitet. Jeg selv opdagede det ved en tilfældighed og har gjort flere andre opmærksom på problemet - men selvfølgelig aldrig den rette, hvad jeg hermed prøver at rette op på ;-)
Hvis I ikke selv har Mac\'er i huset, vil jeg gerne medvirke ved tests - om det var ønskeligt.
/Vh
</bole>
Avatar billede admin Novice
27. juli 2000 - 13:37 #1
hej ole, hvad er problemet?
Avatar billede olebole Juniormester
27. juli 2000 - 13:56 #2
NŒr jeg kopierer HTML fra et sp¿rgsmŒl pŒ Eksperten og paster det ind i en tekst-editor, indeholder teksten \'usynlige\' tegn (et stort \'E\' med en accent over) i stedet for visse mellemrum. Browserne genkender ikke tegnen som mellemrum og fucker derfor op.
F¿rst nŒr disse tegn er erstattet med \'rigtige\' mellemrum, kan jeg fŒ HTML\'en til at virke.
Det sker kun, hvis oprindelses-maskinen er en PC.
Du kan evt. maile mig, sŒ vi mŒske kan tale sammen pŒ telefon - det er nok lettere at forklare pŒ den mŒde.
/Vh
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. marts 2001 - 15:39 #3
på tide at lukke?
Avatar billede olebole Juniormester
22. marts 2001 - 17:55 #4
...tør vist siges :)