Avatar billede pnr Nybegynder
26. maj 2002 - 17:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan konveterer jeg fra avi (fra DV karera) til Divx

Jeg vil konveterer nogle film jeg har optaget med mit DV kamera til DivX. Jeg ripper optagelsen i Adobe Premiere men hvad gør jeg derefter? Har prøvet VirtualDub men den kan ikke læse det avi format! Har også prøvet Zwei-stein men den konveterer kun ca 2 min så gå den i stå.
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. maj 2002 - 17:19 #1
Har du prøvet TMPGEnc?
Avatar billede pnr Nybegynder
26. maj 2002 - 17:29 #2
kan den konvetere til DivX, og hvordan
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. maj 2002 - 17:43 #3
Den kan konvertere til mpg fra avi og DivX. Jeg ved ikke om den vil løse dit problem, men det er da et forsøg værd... Du kan hente den her: http://www.tmpgenc.net/files/TMPGEnc-2.54.37.135.zip
Avatar billede flowerdead Nybegynder
30. maj 2002 - 11:51 #4
Hvilket format er dine DV klip i (eks. avi?)
Avatar billede pnr Nybegynder
30. maj 2002 - 17:16 #5
ja de er i et avi format
Avatar billede pnr Nybegynder
26. juni 2002 - 06:07 #6
Jeg lukker dette spørgsmål, men har stadig ikke fundet en løsning!