Avatar billede pinkweed Nybegynder
25. maj 2002 - 23:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3dfx 3500 OpenGL

Vi har et problem angående Voodoo 3500... OpenGL virker ikke.... Vi har prøvet den driver der hedder amigamerlin, men den ser ikke ud til at virke.... Hvis der er nogen der sidder inde med et godt råd, eller har en god driver, plz respond.... På forhånd tak!
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. maj 2002 - 23:45 #1
Avatar billede pinkweed Nybegynder
26. maj 2002 - 01:30 #2
Tak skal du have... Jeg tror de virker....skal til at tjekke dem nu:)
Avatar billede pentium4 Juniormester
26. maj 2002 - 16:23 #3
Så skulle du have ventet med at give point til du havde set om de virker.
Men på forhånd tak.