Avatar billede keysersoze Guru
24. juli 2000 - 17:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ADMIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

STORT PROBLEM!!!! nogle gange når jeg kigger på forskellige spørgsmål m.m. kan jeg pludselig være logget ind som en anden bruger!!!! Dvs. at jeg nu pludselig kan acceptere/afvise svar eller oprette spørgsmål i en anden brugers navn!!!! ikke optimalt!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. juli 2000 - 17:35 #1
Tak for tippet, vi kigger på det snarligst !
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. juli 2000 - 18:21 #2
Hej igen,

Kan du ikke ringe os op på tlf.: 7027 0767 ?
Avatar billede keysersoze Guru
26. juli 2000 - 19:04 #3
hvorfor det??? kan det ikke foregå her??? eller måske ICQ????

icq: 32036024
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
27. juli 2000 - 07:59 #4
Jacob vil gerne have dig i røret, og høre hvad der sker, så han kan følge med på sin egen computer. Ringer du ?
Avatar billede keysersoze Guru
27. juli 2000 - 10:40 #5
ok - jeg kan godt ringe på et eller andet tidspunkt! - noget bestemt, eller bare når jeg støder på problemet igen?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
27. juli 2000 - 11:00 #6
Når du støder på problemet, spørg efter Jacob !
Avatar billede keysersoze Guru
31. juli 2000 - 23:20 #7
jeg har ikke stødt på det her de sidste par dage - håber det bliver ved ;o)