Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
23. maj 2002 - 10:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Online-brugere på Eksperten...

Kunne det ikke være en god ide, hvis man kunne se hvem der er online på Eksperten ?

DGP
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. maj 2002 - 10:28 #1
Jeg talte med Jacob admin så sent som her tirsdag og ved at Online brugere er ikke på tale.

Grunden er at jeg ikke nødvendigs har lyst til at blive kontaktet bare fordi jeg har et vindue med Eksperten åbent. Hjælp fra mig kommer, når jeg har tid og lyst.

/Nikolaj
Avatar billede sukos Juniormester
23. maj 2002 - 10:30 #2
Jow, det er en go' ide!
I ens opsætning, skal man så kunne vælge om man vil vises som om online eller ej!
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
23. maj 2002 - 10:33 #3
Man kunne jo lave en "Appear offline" eller "Skjul bruger"-funktion til reserverede personer som dig ;o)

DGP
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
23. maj 2002 - 10:33 #4
sukos er inde på noget, og man behøver jo ikke at implementere et 'internt mail system', altså det kunne nøjes med at være en informativ liste, ik...

jeg har tit godt kunnet bruge at vide, om ikke andet, så i hvert fald <i>hvor mange</i> brugere der er online...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. maj 2002 - 10:37 #5
hehe, jo det er en mulighed.

Jeg kan afsløre at der i E pro vil komme et internt besked system. Muligheden for at "gå" offline har vi ikke diskuteret, så det vil jeg da tænkte lidt over.

/Nikolaj
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
23. maj 2002 - 10:42 #6
nikolajdu > Det lyder godt...
Kan du iøvrigt ikke få sneen til at blive liggende i bunden på www.nikolajdu.dk ? :o)

DGP
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. maj 2002 - 10:48 #7
burde nærmere overveje at skifte - Snesæsonen skulle gerne være ovre :))