Avatar billede mr-bob Nybegynder
23. maj 2002 - 01:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

køb/salg?

hvad med at lave en køb/salg gruppe?
jeg har de seneste par dage set en hel masse der enten ville sælge eller købe noget brugt, og kom så lige til at tænke på om det ikke kunne være en idé at lave en sådan kategori?!?!?!?

Mr bob

_-/et unikum af viden\-_
Avatar billede dmcn Praktikant
23. maj 2002 - 01:48 #1
Admin har vist næsten færdigkodet det, men det kommer først når E-pro er blevet lanceret.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
23. maj 2002 - 01:48 #2
E-pro?
Avatar billede dmcn Praktikant
23. maj 2002 - 01:50 #3
Eksperten Pro - man betaler et fast beløb om måneden, og har så adgang til udvidede funktioner.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
23. maj 2002 - 01:53 #4
cool nok! jamen det glæder vi os så til!!!