Avatar billede inkognito1 Nybegynder
23. juli 2000 - 17:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hente *.jpg billed ind i flash !

Jeg har 5 billeder der skal ligges ind i flash. Det nemt nok. Men kan man få flash til at hente billederne selv og intregere dem i flash.
Det fordi jeg skal skifte de billeder tit og vil ungå at lave flash filen om hver gang.

Måske skal det kombineres med ASP
Avatar billede jetsetter Nybegynder
23. juli 2000 - 18:15 #1
Lytter med
Avatar billede roslev Nybegynder
24. juli 2000 - 04:03 #2
Mig bekendt kan det ikke lade sig gøre i Flash 4 - der skal enten Director Shockwave eller Generator til.... :(
Avatar billede allandk Nybegynder
24. juli 2000 - 08:45 #3
Du skal bruge Generator, hvis du vil lave den slags on-the-fly opdateringer og dunamiske ændringer.

Der findes også en miniudgave, der hedder SwiffGenerator, søg efter på den på nogle af Flash-siderne. Den vil muligvis kunne dække dit behov.

ab :)
Avatar billede lassee Nybegynder
31. juli 2000 - 18:47 #4
Hvem har lavet henholdvis Generator og SwiffGenerator?

/Lasse
Avatar billede roslev Nybegynder
31. juli 2000 - 18:54 #5
Macromedia Generator 2: http://www.macromedia.com/software/generator/

Swiff Generator er så vidt jeg ved kun en html-form -> Flash generator....

Der er dog også en der hedder SwiftGenerator:
http://www.swift-tools.com/swift-generator.html

Læs mere på:
http://www.flashcentral.com/Tech/And/Generator.htm
Avatar billede lassee Nybegynder
31. juli 2000 - 19:09 #6
roslev<< tak..

/Lasse
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
13. september 2000 - 00:39 #7
Jammen kan det generator laver bruges i FLASH 4 ??
Avatar billede roslev Nybegynder
13. september 2000 - 01:07 #8
Generator generer .swf filer! Det installeres på serveren og kan så, ud fra f.eks oplysninger hentet i en database, generere .swf filer...!