Avatar billede sjensen Nybegynder
23. juli 2000 - 10:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ADMIN: Mere Besvaret/Accepteret

Hej Admin,

Problemet med manglende oversigt over besvarede / accepterede spm. som jeg tidligere har omtalt i spm:

http://194.255.24.70/spm/21346

vedr. indstillinger, gælder også når man vil checke om en spørger har for vane af afslutte de spm. han/hun stiller. Tidligere var det let at overskue om en spørger afsluttede spm. ved at se på listen over oprettede spm., men nu må man ind i hvert spm. for at checke.

Det er noget af et tilbageslag, og hjælper ikke meget på mulighederne for at holde styr på hvem der bare spørger og spørger uden at acceptere svar, og hvem der er reel nok.

Er det kun mig der synes det er et problem ?
Avatar billede z_master Nybegynder
23. juli 2000 - 11:34 #1
Jeg synes det er lort at folk ikke afslutter deres spørgsmål, men nøjes med svaret.

Jeg kan ikke se nogen måde at \"straffe\" personer, som gør sådan noget uden at det ville være for grovt?

Jeg kunne dog forestille mig at et spørgsmål lukkede sig selv efter 1 månede efter det nyeste indlæg. Sådan at den ikke kan lukkes så længe der bliver skrevet indlæg, men hvis der ikke bliver skrevet indlæg i en månede så lukker den og hvis personen ikke lukker den selv, så skal de points han har givet gå ud til alle de personer, som har svaret. Det er vel det mest retfærdige, selvom der sikkert er folk, som vil nyde godt af det og andre der ikke vil, men eksperten.dk kan vel ikke gå rundt og tjekke hvem der havde ret??
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. juli 2000 - 12:20 #2
Eksperten kunne Fx også lige sende en mail til ham der havde stillet spørgsmålet, for at sige at han manglede at lukke spørgsmålet....
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2000 - 12:24 #3
14 dage efter sidste indlæg skal der ske en auto lukning af spørgsmålet, hvor point bliver fordelt ligeligt mellem dem som har svaret.
Avatar billede mpj Nybegynder
23. juli 2000 - 13:14 #4
hehe JA!

\"hvordan...øhhhh...\" 231000 point fra KNUD!

\"Kurtjacobsen svarer\" Øhhbøøøøhhhh!
\"Kund kommenterer\" ER der ikke andre???
\"knud rejser på ferie\"
\"Kurtjacobsen\" øhhhbøøøøø! JAAAAAAA!

MPJ!

NEj... EJg går iseng igen!
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. juli 2000 - 14:13 #5
Måske ikke 14 dage, men 60 dage? Så kan den på den 40\'ende dag sende en mail til KNUD og sige at der mangler noget respons fra ham. Og måske igen ved den 50 dag sende en mail til?
Avatar billede z_master Nybegynder
23. juli 2000 - 16:14 #6
Jeg tror at de fleste hellere vil have nogle points i stedet for ingen, fordi hvis han alligevel ikke svarer og har givet points ud på det, så er det da bedst vi får lidt ud af det..
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. juli 2000 - 17:25 #7
z_master> Helt enig, men det er bare et spørgsmål om hvordan man afgøre om et spørgsmål skal lukkes (accepteres). Det kunne fx være som jeg foreslog:

40 dage efter sidste indlæg, bliver en mail sendt til ham der stillede spørgsmålet.
10 dage senere, endnu en mail til ham.
10 dage senere igen, bliver point´ene delt ud til alle dem som har svaret.
Avatar billede z_master Nybegynder
23. juli 2000 - 19:43 #8
Goul >> Jeg giver dig ret.. jeg synes at det godt kan afgøres på den måde.. Måske endda på denne.

20-30 dage Efter sidste indlæg email til ham der oprettede det.
5-10 dage Sender en email
5-10 lukker ned.

Selvom det er 20 dage, så er det lang tid, hvis det er efter sidste indlæg.....
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. juli 2000 - 21:59 #9
Z >> Ja, der er mange muligheder, hehe. Så er det jo bare at fortælle Admin om det. :O))
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2000 - 23:02 #10
Oversigt over besvarede / accepterede spørgsmål har du under Spørgsmål du deltager i. Blåt flag betyder at spørgsmålet er accepteret. Det ville dog være rat, om accepterede svar fik en liste for sig selv, så der på den måde var en liste over åbene spørgsmål!
Avatar billede sjensen Nybegynder
24. juli 2000 - 09:49 #11
kharder, ja du har ret med listen over spm. jeg deltager i, men den viser en masse (990) så det er sq svært at holde styr på, men det med det blå flag var jeg ikke opmærksom på.

Måske kunne admin indføre det på listen over spm. man abonnerer på ?

Admin, hvad siger du til det ?